兩歲零十年


“I am 2 years and 10 years old."

5 則迴響

Filed under 小C

5 responses to “兩歲零十年

  1. 上个礼拜,超市收银员婶婶问一一:“How old are you?”。他很正经回答:“Fibe”。吓??第一,点解会识答。第二,搞到婶婶以为点解牛龟咁大只仲要人抱着。我想问你怎教小C她自己几多年几多个月大咖?教吓我吖,好吗?

  2. 一一:

    整天跟她說就行了。

    阿四:

    你最好不要告訴小C你幾大。

    今天開學,阿包將我的年齡講晒畀全校的老師、學生(不知是否同班)、學生的阿媽、阿爸聽……

  3. 荒靈

    媽媽阿四﹕

    小C真的一下子大得很快啊!

    readandeat﹕

    不如叫阿包也在這裡或你的blog講晒畀我o地聽啦!

    呵呵呵~~~

  4. 11mama: 如ready,得閑repeat幾次就得。未想講,就等一陣,之後再試。  
    我好似等到小C2歲後先教。

    readandeat:  弊,我已經講左,不過暫時仍托賴未有人問起小朋友。。。

    荒: 同意!

  5. Cammy

    readandeat: 好慘啊! 這點我會緊記的
    不過妹妹的兒子當年將我們家的地址電話同所有人分享, 教他只是以防萬一, 但冇叫他四處同人講呢!

發表迴響

