大鑊。二


玄機。識破。

「我要看電腦上的短片。」

「為甚麼?」

「當我在車上哭,就可以看電腦上的短片。當我在車上哭,就可以有媽媽從櫃桶底搜出來的小老虎。」

5 則迴響

Filed under 小C

5 responses to “大鑊。二

  1. 弊!真有点玄。我吾多明。是否即小C已懂得要胁了??

  2. 做人阿媽嘅就係咁, 佢唔醒你又擔心, 佢咁醒你又頭都痛埋。

  3. 我忽然看到小C的將來了。哈哈(同情地笑)

  4. Jenni

    Opps,you have to come up with something new now in order to deal with your intelligent child~

  5. amy

    小C好醒,有其母必有其女?😛

    同意菲妮媽之說呀!咁我都想頭痛多過擔心。

發表迴響

