水餃米。兩份分


十二時前八五折水餃米兩份分 : $35.7

「小C s雕 hungry」十二時前八五折水餃米又一碗 : $35.7

最怕獨自外出用餐媽媽覓得終於不太麻煩小小食伴 : 無價

DSC06498 DSC06499 cropped DSC06505

10 則迴響

Filed under

10 responses to “水餃米。兩份分

  1. mama

    嘩!小c愈大愈靚女(雖然只有側面!)

  2. mama

    BTW, 有晚發夢見到阿四有左!
    (好有趣, 我連阿四個正面都未見過)

  3. 九龍站既three sixty?!果度我只試過一次(剛開張時),因為。。。太難食!不過有個唔麻煩又咁可愛既小食伴,乜都好食啦!(可以坐定定o係張咁高難度既櫈上,直頭係乖到冇得頂啦!)

    講開發夢見到你,我都試過呀。。。可能你太有神秘感,夢裡我知道你住o係邊(好奇怪,唔知點解去左西灣河)
    你話我係咪掛得你同小c太緊要呢。。。!

  4. 納奧美

    好快, 兩母女就可以坐在餐廳裏促膝談心, 好快…好快….

  5. amy

    我也不喜歡獨自在外用餐,但也有點怕獨自與孩子在外用餐。愷愷總是不喜歡用任何圍裙/口水肩/圍兜,事實是,除了他,其他人又真的不用(雖然也試過自己"扮"用),實在很難說服他。現在索性等他飽餐後替他更衣好了。

  6. 我囡囡都有小C件飯衣, 不過唔知點解, 憎到要即除, 否則必喊. 所以用了1分鐘就成為我家藏品 @@

  7. 仲有邊個夢見我?哈哈,真係受寵若驚!

    菲: 放暑假呀。

  8. 我都覺得小C的側面愈大愈漂亮啊,哈哈。
    小囡也有一件同品牌不同pattern飯衣,不過用得太多已告老還鄉。

發表迴響

