那是男人還是女人


放暑假,小C準備回音樂班上幾課,揭露了一個大祕密--

小C : 音樂班有開門嗎?

媽媽 : 哦哦,終於開了。妳記得Miss K嗎?妳想見她嗎?

小C : 是「他」。K是個男人。

媽媽 : 是,K跟多數男人一樣,有短髮。不過K是個有短髮的女人,正如Mr M是個有長髮的男人。

上課後,在家裡--

小C : 那個女人K在哪裡?

媽媽 : 妳看不見K嗎?

小C : 我看見男人K,但看不見女人K。

6 則迴響

Filed under 小C

6 responses to “那是男人還是女人

  1. 那些有短髮的媽媽的小孩是否冇這個問題?

  2. 納奧美

    咪話小C, 我自己出街都唔敢隨便ADDRESS人, 除了性別問題, 仲有老嫩問題 (那人是EE還是姐姐), 身份問題 (連阿四都有人叫小姐喎…)….等等一大串

  3. wybau

    有一個好愚的問題想請教一下, 究竟怎樣教小朋友分別男或女? 這個問題已向小女解釋很多次, 但總是似懂非懂, 小女最近剛上幼兒園, 第一日放學回家, 便學人站着小便😦

  4. 有時我個仔分到姨姨定叔叔,我都分唔到喎!
    我都唔知佢點分架!

    叫姨姨定叫姐姐….唔識分時,係人都叫姐姐都無錯架嘞!

  5. wybau: 這就是小朋友的可愛啦。
    點教?唔知呀,把聲高音/低音?但都好難講。
    不過總有一日,唔教都會識,到時我地就會miss而家的尷尬! 😉

  6. 靚媽媽

    我是個長頭髮的媽咪,看來都要快些剪短頭髮,讓小朋友知道女人可以短頭髮。

發表迴響

