一年一度迪士尼 惹的禍


小朋友 : 看!那是迪士尼!

媽媽 : 對。

小朋友 : 我要去小小世界!

媽媽 : 我們上次去過,今天輪到其他小朋友了。

( x N 次)

小朋友 : 看!那是迪士尼!

媽媽 : 對。

小朋友 : 我要去小小世界!

媽媽 : 我們上次去過,今天輪到去游泳了。

( x N 次)

小朋友 : 看!那是迪士尼!

媽媽 : 對。

小朋友 : 我要去小小世界!

媽媽 : 這麼夜,迪士尼關了。

小朋友 : 看!那是迪士尼!

媽媽 : 對。

小朋友 : 我要去小小世界!

媽媽 : 這麼,迪士尼關了。

小朋友 : ……是誰把迪士尼關了?

媽媽 : 吓?唔……妳說呢?

小朋友 : ……是米奇老鼠嗎?

(小C2歲9個月)

12 則迴響

Filed under

12 responses to “一年一度迪士尼 惹的禍

  1. amy

    小小一個小朋友,又怎能敵過一個大財團的bombarding?會否考慮乾脆買個annual pass,bombard小朋友至她不再有興趣為止? 哈, 我一個朋友的女兒,最近到迪士尼時竟然說"no more small world",因為實在去過太多遍了。

  2. 問題是,我走進disney會頭疼。。。

  3. 阿四,以為你一定有 annual pass 啦。
    點解會頭痛?其實我地最好架啦,非學校假日時去,人影都真係冇一隻,所有野都唔洗排隊,仲少人過 Ocean park,去幾個鐘食個 lunch 未走law.

  4. 哈哈哈!會頭痛!!
    我同臻去過三次,臻去過四次!
    次次都唔洗俾錢(識人係入面做)!
    如果要俾錢,我唔會去!
    臻成日都叫去,不過呢一年都無去過,因為啲朋友既朋友(staff)無咁多quota!

    Ocean Park就有買Annual Pass!
    我覺得Ocean Park比較值得俾錢,同埋,如果唔俾錢,無辦法去到!哈哈!

  5. amy

    噢,咁呀,唯有希望小C快點忘記好了。

    忘了申報:我未去過香港迪士尼,不過我倒是沒有太大反感,只嫌它小。我很貪玩的, 上次去日本時懷著孩子,還要去迪士尼玩機動遊戲。:P

    好奇,想問你:為何小C會對着陌生叔叔說"Hello monkey!"?

  6. 聰明的小C應很快會發現問題所在 ^^

  7. Jenni

    You can only fool her for so long…lol

  8. 被廸士尼洗腦既又何只係小C呢。。。
    朗朗晚晚都迫我唱幾次"小小世界"先肯瞓,仲要我扮埋廣告片入面果三個少女舉手"唏!唏!唏!"大叫三聲先收貨呀。。。!

  9. 會頭痛,是因為那些源源不絕的嘈吵音樂,和那些所謂歡樂氣氛。
    走進裡頭,是一個接一個的show,一個接一個讓你坐着看、被spoon-feed、認為自己很快樂的show。
    "唏!唏!唏!"

    不過這也就是它的賣點,但我是個怪人,不喜歡絕不為奇。
    只是有時在裡頭看着一大一小(尤其大的那位)變得忘型,我也會忽然覺得真的很快樂。

  10. amy

    說起迪士尼,真要佩服日本人的瘋狂,男女老少都可以戴上米老鼠米妮或goofy/marie的耳朵走遍整個樂園,或許投入/忘型地大玩一場就是最佳的減壓方法?

  11. 通告: 那是男人還是女人 « 媽媽阿四

  12. wybau

    被廸士尼廣告吸引的又何止是小朋友, 還有我呢個做左人阿媽的, 最近企圖用阿女過橋, 叫爸爸一同到廸士尼玩, 對上一次去已經是十多年前的Florida, 果次足足玩左3日3夜, 希望香港呢個唔會另人失望la.

發表迴響

