一個也沒有


失蹤幾天,怎麼都沒有人說掛念? XP

26 則迴響

Filed under

26 responses to “一個也沒有

  1. 我有挂住架,不过无讲之嘛。我知道你一定有你的原因嘛,所以等咯。

    我整了一个新卜比一一,得闲过来看看,留低条脚毛啦!!

  2. amy

    me too! thought you’re either busy or on business trip again 😛

  3. 石仔媽媽

    ha ha, we too…been to Singapore…

  4. 而家啲後生真係冇嚟搭圾。

    哈哈。

    我日日等你出現喎﹗

  5. mama

    我都日日等你出現喎!

  6. 我日日都黎『莊』你喎!

  7. Jenni

    I miss you and wonder where you go~

  8. pd

    Yeah, me too, I was just wondering what’s up with you, whether if you guys are sick or if you attend school with little C daily, I mean the whole time or just drop her off and then go to pick her up again.

  9. pd

    仲有費事爹爹呷醋嘛

  10. 米搞

    我怕米太誤會所以唔敢講囉~

  11. Amber ma

    阿四你唔係開始懷疑自己d 魅力麻?

  12. 納奧美

    每次開機都click入嚟架(打電話搵阿媽都無咁密), 次次都仲係兩項澄清, 梗係掛啦. 但點解唔說出口呢? ……因為……有時妳好tough, 怕比妳話婆婆媽媽囉……怕比妳笑返轉頭囉……

  13. 阿四, 打幾個字有十幾個回應, 好會撒嬌啊!

  14. 藍mama

    梗係唔知又去左邊鼠玩啦! 咁多人話掛住你,羨慕死人咩!

  15. 唔只掛住你啦,仲好掛住小c添呀!
    十幾人覆你喇,你仲唔快d蒲頭?!

  16. 阿四你玩野呀…
    下次你兩日唔update個blog你就知﹗
    仲唔留言留爆你…個blog﹗
    XD

  17. 唔好啦,等左咁多日,係得十三隻字一個問號!?

  18. 孫師奶

    係lor…你好奸呀!
    先引各方fans開口話好掛住你,然後到而加仲係賣關子!
    咪玩野啦!

  19. 小葵

    我係好掛住我偶像… 同佢媽媽架, 人地收歛呀嘛哈哈
    !

  20. I miss you!I miss you!I miss you!I miss you!
    I miss you!I miss you!I miss you!I miss you!
    I miss you!I miss you!I miss you!I miss you!
    I miss you!I miss you!I miss you!I miss you!

    咁你有冇掛住我啫,

    我唔慣玩單思架!

  21. Unforgettable

    想念你和小C呢。

  22. 幾天私事忙得要死,實在掛念大家。
    :)
    好好好,我如大家所言,撒嬌完畢,我出現了。謝謝你們的問候 :)

    私事為何,日後再說。

  23. 默默的fans, 默默的等待, 默默的支持嘛

發表迴響

