有咩咁好玩~之~八爪魚


初中打後,我已經對手工提不起興趣。小朋友這天持械要人提供娛樂,我奉上摺紙請她剪剪剪。

剪罷她遞上漿糊,好啦,我黏。

4 則迴響

Filed under 小玩意

4 responses to “有咩咁好玩~之~八爪魚

  1. 唔係喎,隻八爪魚又幾趣怪喎,等我又整隻同朗朗玩先!

  2. 我最鍾意聽小朋友o既笑聲架嘞!

  3. 阿四你真係創意無限, 拜服拜服!!!
    小C真係笑得好開心呀.

  4. 好得意呀!!等我今晚同一一玩先!!

發表迴響

