三歲女紅


DSC03557小C的學校不教寫字,但一上幼稚園,小朋友就會學女紅,為寫字舖路。是拿着剪刀,是拿着真的大鐵針,一針一針,在不織布上。

班裡混有三歲到五歲的孩子,小的會跟老師的大手一起拿針,大的,就做小的那隻大手。

嘩,這還得了!!!!!

無可救藥的媽媽,誓要搶在別人之前,先跟妳縫一遍。我,要做妳女紅生涯裡的第一隻大手。

DSC03552DSC03555PMBS3602

6 則迴響

Filed under 小玩意,

6 responses to “三歲女紅

  1. 藍mama

    你隻大手點止淨係出現o係小c女紅生涯中呀!
    mama.ah4有無check email呀?

  2. 真羡慕呀, 阿四的女紅如此了得, D針"子"好仔細呀.
    可憐我女紅零雞蛋, 雖然依稀記得自己學過這種針步, 但其實我當年的女紅功課, 都是同學的媽媽代做的😛
    更不用想我可以教女兒做囉 @@

  3. 封建呀呢間學校,今時今日要嫁入豪門,係要學英文法文德文日文意文琴棋書畫做太空人架嘛,學女紅?out啦。

  4. wybau

    你那隻蝴蝶, 我家也有一隻差不多的, 不過已是廿多年前的古董, 大概是二, 三年級的功課吧, 是少數成功完成的女紅作品之一, 所以一直不捨得丟掉, 留番第日俾阿女交差都好喎!

  5. 藍: 哎呀好在妳問呀!真係冇呀我!!

    siugub: 有心學唔怕遲播

    嘉: 哈哈哈哈哈哈哈,正是正是!!

    wybau: 妳真係長情播!

  6. 通告: 襯妳還願意 « 媽媽阿四

發表迴響

