過度活躍case


那晚陪瞓聽收音機,有位年輕醫生正在講解如何診斷過度活躍症。

「有次跟朋友一家上街,本來走得好好的,突然朋友的孩子看到一樣甚麼,便一支箭的發狂衝走,完完全全叫不停。這個case呢,好明顯便是過度活躍嘞。」

幸虧我不是你朋友哦,阿醫生。

也可惜這晚小C經過整天過度活躍亂跑,太累太快入睡,不然媽媽再聽下去呢,這還真是個不錯的娛樂節目。

7 則迴響

Filed under 小C,

7 responses to “過度活躍case

  1. 這個case呢,好明顯每個小朋友都會發生! 點算先醫生…

  2. oh,我想那一次是那一位醫生第一次跟小朋友行街,如果他下次又跟第二個朋友一家人上街,我想他會驚嘆為什麼他的朋友們總是生出過度活躍兒。

  3. 原來我細個都係過度活躍架…

    咁點解而家我又死蛇爛鱔?

  4. eeb

    咁即係幾乎所有小朋友都過度活躍啦,咁即係過度活躍係正常啦。

    大鑊,我肚痛 – 突然打打下字一支箭的發狂衝走咗去厠所,完完全全叫不停,這個case呢,好明顯都係過度活躍喇。

  5. C媽

    哦!原來我都係過度活躍!我睇見啲有機食品會雙眼發光一支箭咁「標」過去!

  6. Cammy

    eeb, 比你笑C……..

  7. Cammy

    咁我諗LEE個世界上只得兩種小朋友, 一是過度活躍, 另一是自閉症

發表迴響

