米奇vs.月亮


DSC05957

每逢媽媽在酒店房裡整理行裝,小朋友都會特別獲准看卡通,好放過爹爹。

看過一輪,小朋友開始擔天望地夜觀星象:「嘩媽媽妳看月亮!」

會唱會跳又說話又數數目的米奇老鼠,居然敵不過那輪粒聲唔出悶死人的月。

10 則迴響

Filed under 大自然, 小C,

10 responses to “米奇vs.月亮

  1. 能敵得過電視的魔力, 小C的定力的確勁.
    有了小朋友後, 我真有點衝動掉去了家中所有電視

  2. Jenni

    You taught ur daughter well,she has not been brain washed by TV/ads….yet….lol

  3. 納奧美

    好嘢!!
    但願小朋友們都可以多多聽到 “月光光照地堂" 或者 “i see the moon and the moon sees me", 唔係淨係識知道 : 米老鼠, 有條狗……

  4. 納奧美

    siugub:

    陀了小朋友後我都有衝動丟掉電視 (小學及中學時期家中都沒有電視:第一拜家中沒多餘錢 (有都用了在別處); 第二拜家母英明),但自bb識叫識嘈後,都慶幸當初未按衝動行事.TV+DVD是我survival kit內一寶, 想要回吓氣時無佢點得?!

  5. 阿仔幾時有電視睇…. 就係周日早上佢無啦啦五點幾起身唔肯訓, 佢阿媽對眼點都曾唔大時. 米奇可以頂住23mins (一定係23 mins, 因為一集只有23mins)

  6. 納奧美:

    你媽真係英明, 我就好明顯是電視養大, 所以專注力超差啦, 電視劇情一定熟過本書. 我唔想阿囡步我後塵, 所以現在屋企的電視, 對阿囡只是一個黑色的框, 我同老公都只係可以趁佢訓後才可睇下新聞.

    不過我都好明獨力照顧小朋友的全職

  7. sorry 未打完就按錯掣. 繼續:

    不過我都好明獨力照顧小朋友的全職媽媽, 電視真係唯一可以比媽媽透透氣去個厠所的恩物. 幸好我的survival kit有婆婆一項, 當我真係頂唔順, 都可以請婆婆幫幫手, 同埋我又哦到婆婆都可以放棄埋電視. 不過都唔知可以"扼"阿囡幾耐, 到返幼稚園, 個個同學都講電視時, 我估我都敵唔過群眾壓力囉 @@

  8. 小C的定力不怎麼樣,其實只是說明電視也可以好悶。

  9. 個月亮又真係又大又圓又清楚, 難怪小C要望多兩眼!

  10. 通告: 26小時 « 媽媽阿四

發表迴響

