帶三條尿片


今天,我們帶三條尿片加一卷厚膠紙去迪士尼住一夜。

午睡一條片,晚上一條片,午睡又一條。

哈哈哈哈哈,是三條!只是三條!!!磐古初開以來,第一次。

_________

(尿片對照:一年半前搬屋連30條片到布吉)

(快了快了,這星期就把packing list公諸於世。)

8 則迴響

Filed under 小C, 旅行

8 responses to “帶三條尿片

  1. 祝早日連這三條都不需要了。

  2. 快d公開埋packing list可以嗎? 我地23/7凌晨機去東京喎…..

  3. wybau

    大小姐已懂得有須要時出聲, 醒著時可以不用片, 並多次要求出街唔著片, 但總放心不下, 小朋友始終忍耐力有限, 最怕有須要找不著洗手間或遇著洗手間排長龍, 阿四, 有何高見?

  4. 藍mama

    阿四,其實我都唔係完全哈日,而係我貪果度有用開d尿片賣!

  5. 真為你開心……
    阿仔一日一日長大, 有時真不捂他在我不覺之間變成小朋友. 但同片片bye bye 是我暫時想他盡快攪點的.

  6. 菲: 謝!

    Kanris : 其實這list是特別為你趕起的!  :)  玩得開心D

    wybau: 冇高見呀,唯一方法就係帶定褲,預佢濕。小朋友試過後果,印象和impact會深刻好多。
    如果唔嫌煩,可以考慮帶Tommy Tippee的旅行potty,摺起唔會比帶幾條尿片佔太多位。

    藍: 我懶,寧願帶埋去!  :P

    野: 祝成功 🙂

  7. 多謝阿四……

    已閱!!!

    急忙將膠紙一大卷加進packing list了…..

    (雖然仍然深信我家小boo的膽子該比小c小得多)

  8. 通告: 新packing list | 媽媽阿四

發表迴響

