業績報告--請投4號阿4一票


DSC07911

關於爛樓梯的來龍去脈,我不再細表了。

叔叔的預言很準,工程亦無爛尾,四個月後,4號阿4終於為大家爭取到一條新樓梯。

請投4號阿4一票,謝謝。

DSC07913  DSC05536

10 則迴響

Filed under , 阿四

10 responses to “業績報告--請投4號阿4一票

  1. 納奧美

    投呀投呀舉埋腳來投!!!

  2. 喂! 就快接受提名啦. 你準備好未.. 我地準備好哂啦….

  3. 阿四阿四,我哋支持你!

  4. 建議功能組別加個 “育兒界"
    黎緊9月立x會 >> 我都投4號阿4一票 !!

  5. amy

    mamaah4 power! 如果你是我的鄰居多好!

  6. 謝謝各位支持!炭燒你好主意喎!!!

  7. 思思阿媽

    我已經登記做左選民喇, 你地登記左未呀 ?
    I am ready ~

  8. wah, 好勁… 真係要學吓你先…

發表迴響

