我媽媽不方便


小朋友 : Hello!

電梯內陌生姨姨 : Hello! (轉向小朋友媽媽)她多大了?

小朋友 : 我2歲8個月大,我上幼兒園!

姨姨 : (對小朋友) 哦?妳現在要去那裡?游水嗎?

小朋友 : 我們去遊樂場,小的那個遊樂場。

姨姨 : 怎麼不去游水呀?

小朋友 : 我們去遊樂場,小的那個遊樂場。

姨姨 : 這麼熱,怎麼不去游水嘛?

小朋友 : ……

姨姨 : 告訴媽媽,今天這麼熱,不如去游水嘛……

小朋友 : 我媽媽今天不方便下水。

回答三件最可能問起的FAQ:

一、小的那個遊樂場有很多樹蔭;(氣,點解我要答?)

二、小朋友從第一次下水開始已不甘被困於BB池;(氣,點解我要答?)

三、不,小朋友沒說最後那句。

最後那句,只是媽媽心裡一句話的節錄,全句應為:「那你是否要我告訴小朋友告訴你,她媽媽今天不方便下水吖?吓??」

孩子能答的問題,卻來問成年人;明明對成年人暗寸循循善誘的問話呢,包括為何妳頭髮濕答答呀,為何妳媽媽不替妳穿外套呀,是誰讓妳通處跑呀等等等等,卻要拐個彎拖孩子下水讓小腦袋一頭霧水。嘿。

4 則迴響

Filed under

4 responses to “我媽媽不方便

  1. 阿四仲咩妳地成日見到這類人? 妳真係告訴小C妳不方便嗎? 咁有無講埋點解?

  2. 姨姨, 大家都係女人, 你仲要問? 點解一定要游水先??? 去遊樂場唔得咩? 游唔游水與你何干!

  3. Clara

    阿四媽媽你真係成日都咁唔好彩見到呢d人ga wor
    呢個世界就係有d人咁煩咁長氣咁八………….

    我地去邊度玩,關你乜事?仲要問幾十次!!

    (haha sorry 可能我激動o左d) =P

  4. 通告: 阿四見阿八 « 媽媽阿四

發表迴響

