j, j, j… j is for jam!


這天帶小朋友到商務,在二樓的「兒童王國」童書部企圖找點書。

我最怕帶飛毛腿C購物,但書局就最安全,在書局裡,小C一定走不了。

DSC02991 

不過最正,還是兒童王國的主打熱播影碟教材,果然為絕佳保母:

      "J, j, j.  J is for jam!  J, j, j.  J is for jam!     J, j, j.  J is for jam! ……"

奇怪,坐在旁邊的收銀姐姐明顯聽覺健全,為何她可以還未發瘋?

DSC02998j,j,j, j is for jam

7 則迴響

Filed under ,

7 responses to “j, j, j… j is for jam!

  1. 我有朋友俾個一套類似影碟教材過我. 我在公司同同事一起睇, 笑到c 左. 因為佢地講同阿老細講野差不多.

  2. 飛毛腿C, 哈哈; 我處有多手公主, 乜嘢都要攞!

  3. 9: hahahahha

    菲: C亦係

  4. siugub

    小c自己坐在地下看書 好乖呀 讓媽媽都有時間可以自己也看看書呀.

    我帶囡囡去圖書館就超"火羅", 因為囡囡每見到她懂的, 就要大聲宣佈: “star" “cloud" “bear"……教佢細聲, 一陣一見到識得的東東, 又叫過……究竟幾大先適合去圖書館呢???

  5. 係我的攝影技術高,逋捉得好啫 ;)

    小C一樣會嘈嘈閉周圍tun,去到空曠圖書館就更加。

    你囡囡喜歡叫“star” “cloud” “bear”即係有興趣,有興趣咪係最適合囉 :P
    童書部嘛,大家明架嘞。

  6. 我現在就是在書店當那個收銀姐姐,要命的是在播"dad is mad,dad is not mad",真的會瘋啊….

  7. 歡迎你!
    哈哈真係even Buddha is mad.

發表迴響

