謝謝


大家對我從孤夜裡發出的無病呻吟,給與鼓勵和認同,(認同真係可以當飯吃!)很暖,阿四無言感激。🙂

至於資優便會瞓少D之說,哈哈,好好,我信。我猜我最近一定很資優。

4 則迴響

Filed under , 阿四

4 responses to “謝謝

  1. 小葵

    媽媽阿四, 小小苦楚等於激勵!
    小c呢d係唔係一啖砂糖一啖c…
    共勉之啦!

  2. 一早知阿四是資優啦…..

  3. 唔洗客氣, 資優媽媽, 正所謂—-同舟共濟!

  4. 遲來的利益申報,我家囡囡是死訓爛訓的資劣型bb。

發表迴響

