喊包B的未來


小C的死穴,是她豐富的同情心。

她其中一句口頭禪,是「你好點沒有?」

剛認識的小朋友臉上貼了膠布,一星期後再遇,她會劈頭一句「你好點沒有」,令人家好R頭。見到小朋友哭,她會放下所有手頭要務,跑去皺眉守候,又一定要我解釋小朋友為何要哭。她最近還老氣橫秋,托着人家的小臉蛋好言安慰

噢我想起來了,兩年多前,我胸前曾經附了一個不是哭便是死咬不放的小生物,一附便是經年。我總是好想好想上廁所,卻如何也不敢驚動那雙好不容易才勉強閉上的眼仔。我一手被壓得不能動彈,一手拆彈似的在The Fussy Baby Book一書上翻到下一頁。

書裡有個"The Changing Personality Profile of the High-Need Child"清單,連同過來人家長的血淚史一起預言:善解人意富同情心獨立自信的大孩子,就是麻煩喊包B的將來,喎。

言之鑿鑿。

同情心?好ㄚ,我現在就用得着,來來,誰來同情我,給我十秒鐘如廁?要我等,兩年跟永恆無分別。

不過,噢噢……原來哭700個回合,我也哭700個回合,101晚無眠,上三次廁所,一眨眼,兩年便過。

小C半歲起已不再在人前哭,是絕對不哭--好東西,當然留來孝敬爹娘。

這天,小C倒翻了陳年自製泥膠點心瓶。

媽媽:「噢,我們來收拾吧。」

小C:「我很忙。」

媽媽:「……」

小C:「…… 唔,這會把誰拌倒?」

一言驚醒媽媽:「哎呀哎呀,跌死我啦~~~哎呀!!」

小C招牌皺眉:「撞到哪裡?很痛還是少少痛?……」

媽媽:「腳板底。」

小C:「錫……」

媽媽:「哎呀哎呀得嘞唔該……哎呀我又快要跌了……」

死穴中招,嗱嗱聲,掃地。

DSC02531 DSC02537 DSC02538

(小C2歲8個月)

13 則迴響

Filed under 小C

13 responses to “喊包B的未來

  1. MAMA

    睇到我好羨慕

  2. 訪客

    昨晚吃飯朋友講起教女 (佢女已經讀中一). 一向, 都覺得大家對小朋友的style實在好唔同. 佢講: …所以到而家個個都話我個女點解咁聽話.
    洗碗時我一直在想: 但我唔係要個女聽話喎. (喂咁你想點??)我想佢好tough得黎又好tender.佢唔聽我話唔緊要, 只希望佢懂得愛自己, 愛人, 愛世界. 但帶著這個吵鬧惡死fussy B, 身邊响起 “你咁唔得架!" 的聲音實在太多了.
    那知這回剛click入來, 就給我一支強心針加一帖大補葯. 唉你話係咪幾攰都要click入來望吓呢!有著數呀!
    (但點解果d links全部都入唔到, 話out of memory呢? 係我部腦ge問題??)

  3. 納奧美

    (連我都唔認得tim. 匿名者係我呀.)

  4. 小C真係好乖! 媽媽, 放心晒啦…

  5. 好羡慕……

    我囡囡是一個好stable的bb,咁書入面有冇講,呢d bb會唔會變成好似小C一樣咁有同情心的孩子呢?

    當然我明白愛心、尊重、同情心可以教,但天生一副關懷別人的好心腸,真係恨死隔離。

    我對囡囡的期望,琴棋書畫兩文三語游泳跳高馬術通通可以不曉,唯一希望她擁有的,就正正是像小C一樣的一份同理心。

  6. amy

    >半歲起已不再在人前哭

    我也好羡慕,靖愷不但會在任何時候任何地方哭,最近還學會了"lur"地,一不高興就隨時隨地坐在地上不走,我仍正在傷腦筋怎樣對策。

    謝謝你的美言。你不需要做公關啦,小C就是你的公關大員。

  7. amy

    之前在mail一欄在留了secret message補充一些資料,不知可否看到?留言後mail一欄的顯示怪怪的。

  8. CAMMY

    小C的同理心一定係遺傳媽媽的, 希望我囡囡都一樣有, 她現在14個月零3個星期大, 都會幫手掃地, 最喜歡弄濕地板然後攞紙巾抺地, 這星期六回家仲學會"LUR"地.

  9. 阿仔只會問我地o的野係邊度買… shopping 怪!

  10. 小C好乖呀!
    小朋友既性格,我覺得有部分係天生,有部分係父母影響!
    阿四,你好叻呀!

  11. 納: Wordpress連你都認唔到,真是抵打!

    同意你所言!!我也正在寫一篇關於"聽話",不過都懶懶閑寫了幾個星期。。。

    嘉: 真係你睇我好,我睇你好囉!!!BB原來也可以stable,唉,我真係連想都不敢想呀陰功。

    zachary媽: "有部分係天生,有部分係父母影響!
    "--係囉,如果唔係我的壞影響,佢而家真係天使一樣囉。

  12. 加埋你既『壞影響』,都可以咁!仲唔夠??
    你想小C做天使,定神先呀?

發表迴響

