我養四測個月大


各位可能已經留意到,從一歲半起,小C一直都將L音說成Y。

「我養歲七個月大。I yike Uncle Feyix.   Yook, it’s a yeyyow bird!」

其實呢,其他音她亦不見得會發得很準,但這個這個L音,真是有創意得甚為哽耳囉。

養歲時,我靜靜雞問老師,老師答,不怪ㄚ。

養歲三個月時,飯局時我扮不經意我扮隨口,問Uncle Feyix 的太太--她是個語言治療師。Auntie說,不怪ㄚ。

養歲半,即我沉默死忍聽那I yike I yike聽了一年後,哈,我終於聽順了耳,還將之登堂入blog,公告天下

然後然後,然後有一天,小C說,"Look, it’s a yellow bird!"

咦咦,小朋友妳幾歲!!!?

「我兩歲伯個月大。」

就如孩子戒獨自上學游水認字寫字坐過山車去五日四夜宿營,不急不急,they are ready when they are ready;雖然往往可悲的是,we are ready way before they are.

(弊,已經開始懷念那些I yike I yike的日子。原來,好像獨自上學那天,she is ready before I am.)

10 則迴響

Filed under 小C,

10 responses to “我養四測個月大

  1. 仲係唔習慣小C自己返學呀?

  2. 真係好神奇.
    唔知幾時行行先ready唔食手指公?
    希望唔會係十七歲 (像我朋友的姑仔), 都唔會係九歲 (像我以前的鄰居).

  3. 菲: OK啦 :)

    納: 手指公o甘好味,我自己好似食到一年班!!!
    (sorry,我估而家D小朋友的手指公冇o甘好味架啦)

  4. 看到小c 如此變化及進步, 對於我兒把 l 讀成 i, 我也放心一點了.

  5. wybau

    早前到朋友家, 朋友囝囝只比銚銚大兩個月, 但說話咬字清晰, 番屋企爸爸問我, 銚銚會唔會"痴脷根", 使唔使睇醫生, 睇到你呢篇, 即刻放心哂.

  6. 真係唔洗擔心咁多!
    第時,佢哋講到唔停口,乜野音都準過你!
    啲細路好叻架!

  7. 石仔媽媽

    納奧美:我個仔兩歲幾的時候,食到手指公起了小小的水泡,他不痕也不痛,我只是跟他說:「手指公起泡泡,不如唔好食啦…」,那天晚上他便戒了,用他的意志自己戒了…最失落的,竟然是我跟老公…

    wybau:真正“痴脷根”的人不多,而真正“痴脷根”令到發音不清的,也不用太擔心,有些音,好似/s/,可能要四、五歲先至講得準…

    媽媽呀四:有冇讀過《習慣說》?…不如我幫妳搞亂小C,叫番uncle fejix呀? sorry媽媽呀四,我忍唔住回應了妳兩位fans…

  8. 藍mama

    我好鬼翁意聽果e ‘et o'(apple), ‘oc 牙'(water), 用好翁意扮埋一份。

    雖然成日聽’et o’,越聽越有d心驚驚 !

  9. 喂,靜靜雞告訴大家,上面那個石仔媽媽就係Uncle Feyix個老婆囉!佢肯答,你地仲唔拿拿臨問多D攞免費consultation?
    :)

    藍: 我都好鬼翁意聽你果e ‘et o’

  10. 通告: "小C yike sow! « 媽媽阿四

發表迴響

