用口餵下半場飯


小C基本上會自己吃飯,吃完上半場飯。

至於下半場,尤其是最後幾口,曾經有好長一段日子,她的口頭禪都是,「媽媽幫!」

對着一隻細碼B,一隻讓人懷疑會半夜餓醒好帶挈的B,媽媽要忍手不碰那匙羹,真是談何容易!就在下半場飯那幫與不幫浮浮沉沉之間,這個月我終於找到容身處。

「妳能自己吃掉一棵樹嗎?」

哈哈哈ummm。

「嘩勁!妳能找出一棵樹三粒豆和一啖飯嗎?」

哈哈哈ummm umm ummm。

「嘩犀利呀!妳知道如何……慢~慢~地~找出一棵樹三粒豆和一啖飯嗎?」

ummmmmmmmm……

「嘩哈哈妳咁都得?妳可以……叫一聲哎呀,然後吃掉一棵樹三粒豆和一啖飯嗎?」

哈哈哈,哎呀,ummm。

「哈哈哈哈!!!妳知道如何吃一棵樹三粒豆和一啖飯嗎?」

開始失效。

「……好,我再打開眼睛後,不知誰會吃掉一棵西蘭花呢?」

哈哈哈ummm,「媽媽妳看!」

「咦西蘭花到哪裡去了??嗯我再打開眼睛後,不知誰會吃掉兩粒豆豆兩塊粟米仔呢?」

ummmm,「媽媽妳看!」

「咦到哪裡去了??嗯我再打開眼睛後……」諸如此類。

「咦到哪裡去了??我再打開眼睛後,不知誰會吃掉一啖飯呢?」

開始失效。

「……記得哦,鬧鐘一響我便收碗,之後妳會像昨晚一樣餓哦。」

umm umm umm umm ummmm……開始失效。

鬧鐘叮~~~~~~!!!

「好,收檔。」

當事人或發顛,或歡呼,或一片迷罔,一切視乎當事人該日心情。

革命尚未成功,同志仍需繼續貫徹狠心。

(小C2歲8個月)

9 則迴響

Filed under ,

9 responses to “用口餵下半場飯

  1. 雖然我個公主唔係細碼, 但我都忍唔到手, 餵佢半餐, 對我來說, 她自己食半碗, 我都好安慰, 當然小C大個D, 應該叻D, 支持阿四, 加油加油!

  2. 其實點解飯係咁難吃的呢? 看著當事人一匙一匙 “畢" 入口, 但粒粒飯就是要從快要入到口內的匙羮上掉下來. 難道餐餐吃薯蓉, 通粉, pasta, 包包?

  3. 米搞

    阿四老師,我有問題呀!我阿媽成日話,「個b唔食,由佢啦,佢肚餓自然食」,呢句嘢有幾成真呢?

  4. amy

    最近我才跟爸爸說,最傷和氣的就是吃飯,而最惱人的怕扯就是這自己會吃又不會吃完的時候?

    雖然愷愷是細細碼b,我也是堅持不動手。結果,他昨晚只吃了幾口飯,後來我還是怕他餓了,飯後給他吃了半條香蕉。

    最初一邊唱著"this is the way we eat our food, eat our food… “蠻管用,不過翌日已失效。氹小孩子,真的需要無窮無盡的創意。可惜,創意這回事就正是我的弱項。

  5. 其實小C是飯桶來的,反而不大吃通粉之類。但因為極易分心,以致吃得很費時,有時黃昏她累了,便會特別難搞。

    米: 伯母真的有智慧呀!其智慧有二:一、明白此餵食道理;但最重要是,二、有遠見執行!看米兄你孔武有力,就知成果啦。 :)

  6. wybau

    咁通常小朋友食飯會食幾耐? 有時真係食到碗飯凍到連我自己都啃唔落.

  7. 有人說20分鐘,我呢,見她吃到半路開始dum波鐘,我才拿出鬧鐘,較20分鐘。

    Re:凍飯問題--我通常先給她一半甚至1/3,吃光再添。

  8. 我仔好細個時,有個醫生講左兩句野,我覺得好好!
    1) 依家啲細路,係唔會餓親!
    2) 喊!係唔會喊死既!

    所以,個仔唔食飯,我係准既!不過,唔食飯,就無其他野食,直至下一餐!同埋,唔可以打機,睇電視...之類!如果食好耐,我都會攞個計時器出黎!

    我無阿四咁有耐性,咁有創意!佩服!佩服!

    另外,喊!係可以既!不過要入自己房喊!係自己房,點喊都得!出左房,就唔可以喊!

  9. 係呀係呀,最緊要"唔食飯,就無其他野食,直至下一餐!"

發表迴響

