任人魚樂


每次走近玩具反斗城,我都有種莫明的頭疼。

這天終於想通了,原來,元兇就是那些沒完沒了的電玩音樂,那些廣告短片,那些發聲書,發聲玩具,發聲洋娃娃。

我只是想買樣嬰兒用品作禮物,順口問問有何手工用品。

沒有。

除了卡通穿珠仔和卡通顏色筆外,連紙都不多一張。當然了,紙和膠水屬文教用品,這裡呢,是快樂滿瀉的玩具城噃。課本都有教,讀書時讀書,玩電子遊戲時玩電子遊戲,況且,如果沒有電,如果不發聲,如果不是坐着看着聽着,讓人魚樂,又算甚麼鬼玩具!

一個發育正常的孩子,自然不敵龐大市場策略攻勢;小C這孩子身高體重都終於攀車邊屬50 percentile,應該算是正常孩子,所以入得迷城當然要發顛,誓將每個會發聲的按鈕按盡。

令為娘稍稍安慰的是,這小朋友摸來摸去跳來跑回,由此至終卻只是要求把呼拉圈帶回家。是阿四我「教得好」嗎?不必教甚麼,其實連小朋友也感覺到,全場就只有這個孤伶伶的大清貨呼拉圈,才與家裡十年如一日的玩具相襯。

DSC03306DSC03308DSC03315DSC03312

6 則迴響

Filed under

6 responses to “任人魚樂

  1. 哈哈, 琴日我地跟行行也是去了玩具城.
    去呢, 唔係為了買野, 而就正係因為果度有好多好多會發聲會閃燈的按鈕給行行任gum, 同埋有唔少大中小朋友, 又同埋可以讓步履不穩卻又要追趕跑跳碰的行行到處閑逛亂走, 體驗 “購物" 的樂趣.
    摸盡玩具城內摸得到的玩具, 行行卻始終只係抱實一個從門口貨架拿起的大水杯, 但離開時水杯都係放返落貨架: 喂我地放响度先, 下次來再响度攞.
    其實也買到頗不錯的東西: 木工製有鈕拼圖 (多款), 合一歲多玩, 符合美國安全標準, 每套只售$39.9!
    另買了行行第一瓶泡泡水, 盛惠$7.5.
    發洩完過盛精力, 行行一上車倒頭便睡, 正.

  2. 友人送了一大副thomas玩具俾朗朗(我明明都拒絕買這類電動玩具俾朗朗,都唔知點解玩具總係會自動摸上門!)。這星期以來,朗朗只對著依部玩具大叫"on your mark, get set, go!","chug chug train快d快d!"…
    有vee vee忍住唔肯去痾,有poo poo都唔去,甚至super market,playground都唔想去…
    我受夠喇!!!我聽日就會收起副玩具!!!

  3. 朋友幾個月前相贈反斗城coupons兩張, 於是間唔中就帶小曦曦去行一行, 想搵機會用咗佢。幾個月以來, coupons仲o係度, 真係冇o野買得落手。小曦曦呢, 最感興趣的亦只是膠皮球, 踢幾下就開心。

  4. siugub

    我都好怕去反斗城, 跟媽媽阿四一樣, 入親去我都頭痛, 都怕女兒會受影响, 有時要去買野, 唯有爸爸跟阿囡在門口等, 我入去衝一輪返出來啦!

  5. 呢兩年來,我最叻就係用15分鐘衝入舖頭掃貨

  6. 都唔係冇野啱 bb 玩,例如 play doh, bubbles 有 d puzzle 都幾平靚正。

發表迴響

