放假的兩端


uncle DSC01905

這星期放了六小時假,整理一下舊照,看見這位當時也在放假的爸爸。

小C在playgroup一見爸爸狀物體,有理冇理,立刻上前示好,也不自我介紹,遞上書一本便要求read the book。

其他孩子不甘後人,要飛要拖要抱,還跟同學仔叫起爸爸來。但見這爸爸口裡讀書一手抱A一手拖B一手飛C一手拉D,誰說男人不能multi-task?

 DSC02433g DSC02718 cropped2 DSC03247

8 則迴響

Filed under 小C

8 responses to “放假的兩端

  1. CAMMY

    嘩! 要為這個爸爸鼓掌, 我家的爸爸一定不能, 他是一個大悶蛋.

  2. 呢個Daddy真係幾好喎!

  3. 會去playgroup既爸爸…….我好羨慕那位媽媽啊!

  4. 嗯, 我有少少意見囉….能multi-tasking的男人, 都係人地既男人喎. 即係呢, 明明人地見我老公好能幹, 但一番到屋企, 同一個男人即刻變成大懶蛇乙條囉. 點算呢阿四四?

  5. 怒火妳真係一語中的!!!!

  6. 怒火妳真係一語中的!!!!

  7. 响人面前可以mulit-tasking都好呀, 我o個個, 係完全唔可以mulit-task添。

發表迴響

