講波


有些人很會講波。

「咦你在畫甚麼畫?你為什麼要畫這畫?你用這個色叫甚麼色?……哦哦阿女還是決定要跟小朋友玩煮飯仔呀?……哦你在用一個黃色的叉,a yellow fork,煮一、二、三、四,四條魚,fish。小A你要煮給小B嗎?小B你有說謝謝嗎?……咦你怎麼走開了?……哦你想喝杯水。對了,大自然裡有甚麼需要水?……怎麼不理我!喂大自然裡有甚麼需要水?是花和……?小B,告訴媽媽,有甚麼需要水?……唉這些孩子ㄚ,又跑開了……好,玩積木玩積木。小A剛把長方型rectangle交給小A,小A又把一個綠色的三角型放了上去……」

小C如果肯自動玩煮飯仔,我只會想到要逃進廚房裡煮飯。

文章需要標點
音樂需要休止符
媽媽需要如廁
孩子需要空間反思、吸收、發吽哣
--阿四

9 則迴響

Filed under

9 responses to “講波

  1. amy

    多謝阿四提醒,我懷疑星期一至五的晚上,我也在兼職講波。每天就只有那兩個多小時跟他說話,我有時還怕說的不夠多,怕他的世界裡沒有我,總是到了周末才會記得要靜靜地旁觀。

  2. 曾幾何時我有懷疑過自己的講波能力(講真,係香港評述員先會多多野講,講的仲要係無厘頭九唔搭八,日本同英國甚至本地英文台都唔會咁講),因為我完全唔識講,覺得自己幾無用,唔識教仔,但諗諗下如果C6 同我講波我會叫佢收聲,所以都係算。唔識講亦唔想學。

  3. 笑C!
    但其實我都幾講波,宜家湊朗朗講野既機會比返工時更多(我唔係做會計喎,而係要成日同客講野既account servicing喎)!
    朗朗又鍾意講野,兩母子不時互問互答。有時搭的士可以全程車兩個不停對答,我諗個司機俾我地煩到想趕我地落車。
    不過。。。我又冇你寫果d咁煩人既。。。我估!

  4. 好好笑, 我諗那個媽都係想個小朋友講野叻D。我知我唔係咁, 但爸bu係, 所以一個家有一個講波o既就夠。

  5. 講波個個唔係我,係我個仔!
    佢自己玩,一路配音,一路玩!

  6. nikita: 係呀係呀鬼佬講波真係好鬼悶架。淨係得句失驚無神的goal~~~!!!!

    longlongmama: 小朋友問到,應佢當然係要啦 :)

    菲: 如果男人肯講波,又真係唔同D!哈哈哈我真係性別歧視

    z: 你阿仔真係幾時都咁可愛搞笑

  7. wybau

    上星期去了幼兒園參加新生家長學前講座, 校長提到不同年齡的小朋友都會有不同的教學方法, 對於兩三歲的小朋友, 是須要語言的刺激, 來幫助小朋友的語言發展, 所以老師好多時都像個旁述員, 會詳細描述各樣事物的形狀, 顏色, 動態等.

    我自己都係一個"講波佬", 一放工就捉住囡囡連珠炮發, 有時諗而家佢肯聽我講就要講多d, 到第日大個可能會嫌我煩, 到時唔收聲都唔得.

  8. 語言的刺激絕對需要,但孩子跟成年人一樣,也需要down time,如果明明自己在玩,我就不會打擾她的思路,順應我的說話模式。

發表迴響

