母女from hell


暴雨警告天被困室內的危機,在於小朋友難以消耗令家長滿意的體力。

週末一家被困茶樓外等位,突然喜見「茶樓等位無敵組合」:

   人家的孩子 + 大圓柱一條!

兩個孩子一拍即合,跑呀跑呀跑呀跑,將體力消耗呀消耗呀消耗呀消耗,看得我眉開眼笑:待會午睡總算有着落。

我正要偷偷笑出聲,幸好及時暼見對方家長的一個鐵臉搖頭嘆息,連忙將本來的笑聲硬吞回去,嚴肅地,忍。

我這邊忍得好辛苦,家長就在那邊為大家提供是日活動教材範例,好合作地間歇性發出一句句無力的「阿女妳唔好跑呀吓」,真是夾定一樣。

最可惜我遮遮掩掩偷拍間太早關機,捕捉不了小C忽然停低,舉起手仔的一句「姐姐慢慢、慢慢……」更可惜是,小C的聲線太小,世界的噪音太噪,姐姐始終聽不見小C的話,否則,我真想姐姐家長看看她的反應。

家長遇上了這對母女from hell,忍無可忍終於拖走姐姐孟母喬遷,走去更危險又更好玩的扶手電梯旁,繼續叫「阿女妳……」

4 則迴響

Filed under 小C,

4 responses to “母女from hell

  1. CAMMY

    小C都跑得好快! 呀四, 你有冇試過追她? 我囡囡得14個月大, 我自問就追她唔到了.

  2. Angelica

    小C 真係跑得好快!

  3. 越追越走,同埋,追不到了。

  4. Heyu mama

    小C 真係跑得好快!!!
    14個月大, 就追她唔到了??
    我個女15個月大,係, 佢想跑, 不過個身快過對腳 , 而且隻手牽住我 ~!~

    “好食架…唔辣架…試少少啦" … 哈哈哈哈…試少少啦….呵呵呵呵….

發表迴響

