我的難檢字表--公諸同好


都說過,陰功,我是用漢語拼音輸入法的。所以呢,有好些廣東話字或更多我讀不了的字,要動動腦筋才能混過去。

普通話之所以比廣東話易學,皆因它只有四個聲調,但亦因而令漢語拼音輸入法常給你一個萬里長list。「唔」字在list上排得好後,後得有很長一段時間我以為它不存在,所以我在回覆留言時,打個「晤」字就算。

要打「隙」字,偏尋不獲就要用軟件的配詞功能,先打「嫌」字碰運氣;但往往忘了刪掉個「嫌」字,便出現「罅嫌隙」的怪事。(別問我「罅」字怎打。)

遇上要打「嘥」字等無詞可配者,唯有上google搜尋「睬你都 氣」;要找「蛤乸」,就搜尋「咁大隻 隨街跳」;要找「乜」字,就搜尋「今晚食 餸」……直至發現,弊,原來我也打不到個「餸」字。

競猜遊戲:「咩」字普通話怎拼?一次我誤打誤撞,偶然發現,哈原來是讀mie!即是,mee-air……

有天我痛定思痛,自製難檢字表乙個,由「乜」字開始出發。現公諸同好,各位慢用。

做廣東人真係蝕底,也不知是否該對孩子說「唔該你坐喺椅子道」,還是索性全家改用普通話!

「」《》 唔 咁 冇 嘢 嗱 咖 咯  晒 乜 乜嘢 吖 喎 嚟 吓 咩 嘅啫 啫 啩 噃 唓 嘅 喺 啲 咯 啱 攰 双 嘥 唞 廿 啜 諗 慳 嘥 濕 曳 囡 喼 閘 黐 襯 郁 甩 嬲 瞓 孭 の 匙羹 叻 罅 噏 竄 蛤乸 捉 孖辮 氹 泵 烚 嗅 餸 彆扭 嘜 靚 踐 署 脷 啋 斟 啉 篩 「」

19 則迴響

Filed under

19 responses to “我的難檢字表--公諸同好

  1. pd

    Yeah, thanks, I was thinking and needing such as well.

  2. 我都係用注音打字架

  3. kc

    oh i use pingyin too!!!

    sometimes i’d use http://www.cantoneseinput.com for 香港字

  4. 嘩, 阿四唔該晒! 我用速成輸入, 但遇到廣東話, 或者唔識解碼o既字, 一樣冇符, 多謝你個表!

  5. CAMMY

    但我覺得你D中文好勁喎

  6. 除左google配字法, 遇到唔識打d字, 有時yahoo字典 都幾好用>> 打英出中 ^_^
    有時諗起都覺得幾攪笑, 唐唐中國人, 唔識打的中文字竟然要靠用英文搵佢出黎

  7. 石仔媽媽

    點解唔用廣東話拼音輸入法呀,保證妳好快上手,又得心應手。再唔係,我幫妳補課…拼音?我專長嘛…

  8. Aiyah…..if i ever type Chinese I use pinyin as well (otherwise I use the writing pad at home and it’s SO slow), so I can’t use a lot of Cantonese words too. This table you compiled is a MUST HAVE item!!! Thank you!!!

  9. Me too!

    I keep a list of commonly used Cantonese words in a saved file, when I need them, just copy & paste! Hehe. Quite useful!

    =)

  10. 謝謝你們的資料,eeb提供的"凳"字,石仔媽媽的補習offer。我想我係時候試試廣東話輸入法。

    炭燒: 哎呀係呀係呀我唔記得左講,我都常用網上翻譯呢個方法架!hahahaha

  11. 呢個 list 好好用!多謝晒!

    不過呢,點解「彆扭」會上榜?

  12. Audreyma

    何解漏了這麼有補益的一篇。

    在contact上為它開了戶口,有用就Copy吓。

  13. 剛剛從michelle那邊拎過黎才知,執到寶呀簡直,多謝阿四!

  14. Yeah on 咩, mie2 indeed !

    Thanks for sharing this list.

  15. 哈哈哈哈想不到有這麼多知音。

    kempton: A warm welcome! Recently I found out 咩 is mie — but I didn’t realize it’s “2″ indeed!!! Hahaha thanks for sharing

發表迴響

