DSC04469

上幼稚園,首要是學如廁時吃茶點時玩滑梯時打尖。

練好此基本功,將來考大中小學時求職時利用各類長輩人事關係打尖,才會覺得理所當然更驕傲。

(按:小C的強項,是被打尖後擘大個口得個嶐。唉。)

11 則迴響

Filed under 小C,

11 responses to “

  1. mama

    無問佢搶走佢玩緊的玩具時,我個囡都係咁!仲有d委屈樣!😄
    但如果問下佢比小朋友玩好唔好呀?佢就即答:唔呀!

  2. mama

    好似唔多見你寫考幼稚園/幼兒園的事(除ST PAUL及STANFORD一文外),有無趣事或所見所問分享下呀 :P

  3. 米搞

    就咁,係唔係要平衡一啲呢,無錯要教佢打尖係唔好,但亦應教佢如何應對(或觀察佢會如何應對然後解說)...畢竟我們是活在一個人吃人的社會當中,他日小朋友們始終要面對社會上的不公平競爭,這是現實。

  4. 當阿仔俾人蝦打尖時, 我仍未掌握到幾時要去拯救佢同點教佢. 阿四你真要醒兩招洗下…. haha.

  5. 米: 我話擘大口係佢強項,唔係話係佢優點。(不過可能其實係優點!?)其實以我的性格,你亦應猜到我不會教她挨"打"。

    野蠻 & mama: 我都摸索緊。
    如果被搶位/搶玩具,小C唔似我,佢會變左做小阿Q,去第道,玩第樣!
    如果被打,我終於教識佢要避開。有時佢就會學我同人講:"show me your gentle hands……"
    不過我事後一定會幫佢講出感受,同話佢知下次可以點做。

    其實只要冇身體傷害,只要事前事後有輔導,事發時忍手俾小朋友圍內解決問題,是無價訓練。

  6. wybau

    小C其實好叻架la, 被人打尖後識得擘大個口得個嶐, 我個大小姐, 被人打尖後都唔知被人打左尖丫.

  7. 有時都唔知應該點教小朋友!
    老實講,如果有個人打我一巴,我會還佢一巴,再同佢講/鬧。
    但係,我又唔可以咁同個仔講喎!
    點解咁矛盾架??

    打尖??我教個仔要同打打尖個人講,叫佢去排隊!唔可以打尖!!

  8. 阿包最叻係問人嗰啲係乜,然後一個唔該食咗人地的嘢。

  9. wybau: 哈哈傻豬有傻福哦。

    zacharyhui: 小朋友真係令我地變得更好呀

    readandeat: 有一個唔該,幾好ㄚ ; )

  10. 阿四:

    「一個唔該」即一個唔該都冇咁解。

  11. readandeat: 哈哈我地呢兩個解釋都應該納入當代俚語辭典呀

發表迴響

