畢業禮物


我家的相片和錄影,99%都只見到小C或小C+爹爹。如果我今晚一睡不起,小C長大了看看紀錄,恐怕會呢,以為生長於單親家庭囉。

小C的兩歲班playgroup鼓勵小朋友放過在場家長,自己玩,跟其他人玩。小C在學期頭吃過幾次檸檬,已然明白這裡其實是媽媽手作仔playgroup,於是一早已改向其他成年人埋手,每次選一位死纏爛打,使出無辜眼神:“I want to read!"

我躲在一旁,其實愛偷看她。

暗地裡拍照,也影別的孩子。

今天我將和小C上最後一課,我給老師和每個家庭預備了一張CD,放了半年來的照片和短片,特別會每人收錄一段媽媽跟孩子的剪影。

唷,多渴望有人給我送這大禮。

DSC04543

(小C2歲7個月)

10 則迴響

Filed under 阿四

10 responses to “畢業禮物

  1. 嘩,我好想同阿四小C一齊上PG呀!!!

  2. 小葵

    mama4 u are so sweet!

  3. mama

    嘩,四四萬歲!我估今日四四的心情= 不捨+感觸+歡呼

    BTW,想問每次你影人地的時候,佢地有無想拆你機呢?:P

  4. amy

    this is really soooooooooo sweet. i will probably burst into tears if i’m one of those mothers!

  5. 我老公都會燒返d相落CD俾被佢偷影左的同學仔家長,不過只限於玩熟了的.因為怕其他家長唔喜歡他們的心肝寶貝被偷怕…

    (其實影人地的仔女的相片數目真係好少,成張CF CARD都係肥仔…肥仔 & 肥仔…)

  6. mama: 冇,我地一星期見6小時,見了半年,都好熟。

  7. wybau

    原來阿四唔單止温柔, 仲好細心!!

  8. 你好難會收到呢啲大禮,因為,好少人會比你咁細心!

  9. VC

    buy a compact camera for little C’s dad la.

  10. wybau: 唔係你估!  : P   謝。

    z: 陰功。

    vc: 唉,相機呢樣野呢,不在乎夠唔夠細,囉。

發表迴響

