男看的。女看的


媽媽 : (捧着laptop)哎呀,妳看她,得意到呢……

爹爹 : 昨晚看過啦……為何妳可以每晚看小C的照片和錄影,總看不厭?

媽媽 : 吓,因為我跟我個女有關連!!?那你又為何可以每晚由入屋到睡前一刻不停看電視?

爹爹 : 因為我跟他們沒關連。

9 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四

9 responses to “男看的。女看的

  1. !!!!!!!!!!!!!!!
    原來這不是單發生在納家的對話!!!!!
    這篇一定不可以給納夫君看到, 否則, 他一定更大條道理不停看電視…

  2. 小葵

    點會睇得厭先, 睇完成個人鬆哂不知幾歡喜!

  3. mama

    我睇小c都係睇極都唔厭😄
    昨晚我地先聽完阿囡讀0ne-ten 的電話錄(聽左好多次),都不知幾開心.

  4. 米搞

    呀...我反而覺得有時要平衡吓,個女梗要睇,網都要上(唔係點見小c?),書又要讀吓,電視都睇吓...咦,邊有咁多時間呀?咁唯一真係唔應該睇既只有番工既文件喎...

  5. 藍mama

    嘩!我以為我癲狂,原來阿四有過之無不及也!

  6. amy

    嗱我並非曬命,不過我家爸爸不算愛看電視,還倒是總看不厭小兒的相片,或許是因為很多人說孩子像他?

  7. wybau

    我仲成日一邊睇相/video, 一邊笑出聲, 俾爸爸話無聊, 唔明點解睇左幾廿百次都仲笑得出.

  8. 納: 喂咁你做mud又在此寫出來俾我夫君睇!!!??  XP

    米: 唔睇文件,點叫平衡呀?  :P

    藍: 我睇相係為公事寫blog架乍,所以呢,其實係你顛狂D,hahahhaa
    ; )

    amy: 阿mac呢D模範生,真係,唉。。。

    wybau: 係呀係呀我仲要佢陪我笑添呀

  9. CAMMY

    這咪男女不大同囉!
    未有小朋友時, 我最喜歡看旅行的相片, 但現在就喜歡看女兒的照片, 但男人呢?! 其實不是在看電視, 他們是將自己走進電視 OR 把自己鎖定在空氣中

發表迴響

