The Big Red Barn


錄影時有點鼻塞,不好意思。

 big red barn

9 則迴響

Filed under , 小C

9 responses to “The Big Red Barn

  1. 正如阿四上幾篇所言, 如果唔係有呢d小朋友, 我地又點會知道, 原來日日坐响梳化聽佢地讀書, 都可以係一件咁冧 ge事.
    原來小事滿有大驚喜, 原來快樂可以好簡單.
    小c小d小e小f…..小z小a小b, 多謝妳你妳你妳…….

  2. amy

    it’s really a joy to listen to little c reads.

    and, another book by margaret wise brown! you know what, rafael adores the goodnight moon book!

  3. 納: 對!!!!!!!

    amy: thanks. maybe i should post more in the future to 濫竽充數……

    思哲 : haha又攞多你一個簽名!咁我要post多D小C讀書喇

  4. 我EQ好低,又燥底,咁樣既性格,係咪好難教得出小C咁樣既小朋友呢?
    阿四,真係要指教吓!

  5. zachary哥哥如此可愛,而且正如大人一樣,每個孩子有不同性格喜好,為何要像其他小朋友? :)
    “EQ好低,又燥底"–你係咪講緊我?
    共勉之 ;)

    P.S. 同埋用番你之前一句,你睇我好,我睇你好啦

  6. 耶, 阿四又晒命! 耶, 我又好鬼鍾意睇! 其實睇到小C讀書好鼓舞, 因為證明唔用flash card都能read! 阿四繼續努力啊!

  7. 大件事,唔好誤會--佢唔係read呀,佢係背書咋!!

  8. 識背都好叻啦, 得個兩歲幾人仔, 記得晒喎! 讀flash card個D都可能係背吖?!

發表迴響

