比大肚穿短褲唱《花花世界》更難


陳慧琳如果真的挺着肚子,其實只要過了頭三個月的極度疲累,要穿短褲唱《花花世界》,真是絕無問題。反而孩子一旦呱呱落地,每夜十次扭抱扭奶奶,莫說要encore至凌晨,恐怕媽媽有幾年只能開下午茶時段演唱會!?

陳慧琳的工作性質令她冇回頭,所以如果是我,我絕對不捨!能夠以興趣當工作,當中的美麗程度可以跟當媽媽並論。

我此等阿四之輩在孩子出現之後,反而終於能夠名正言順,以true love當副業天天地寫,是遲了點,但不算黃昏戀又無需穿短褲,應該很知足了。

幾年前我曾寫過一些關於美國生活之事,可惜當時卻無舖天蓋地的博客文化盛載。近來翻看舊文,只覺自己稚嫩可笑,當然現在我的爛文仍舊是爛,但起碼覺得真切踏實,又有寫不完更來不及寫的題材,還要真的有人在看有人回應更有人在罵噃,嘩。

正是:文爛,不怕,最緊要有謂。

孩子為我帶來無窮不便,卻豐富了我,拉闊了我,感化了我。放下了自己,我找著另一個更真更合意的我。

____________

(下星期起我的主打業務將改善為parttime營業,我有一千萬件事想做,但唔好講笑,首先務必找個會於平日早上九時半開檔的facial姐姐。)

12 則迴響

Filed under 阿四,

12 responses to “比大肚穿短褲唱《花花世界》更難

  1. mama

    哈!本來入黎想問下你應該過左3個星期啦,應該有時間做下spa之類的事情,點解唔講下點享受3小時的自由時間? 原來你已經先行報料…恭喜哂,終於等到呢日啦!

  2. “孩子為我帶來無窮不便,卻豐富了我,拉闊了我,感化了我。放下了自己,我找著另一個更真更合意的我" Amen!!🙂

    “我找著另一個更真更合意的我" because I need to work very hard to change my bad habbits – 人在做,人仔在看--醒醒定… and that makes me a better person…🙂

  3. 要找早過十時的facial姐姐真係有D難度喎! 唔知阿四會唔會好唔捨得跟小C分開三個鐘呢?要唔要自己做一次防哭演習?

  4. 阿四,我想問,你會唔會生多個小小C呢?
    其實,三個鐘,好快過,我覺得唔係好夠時間想做自己既野添!
    九點半開檔的facial姐姐??你話唔九點半,唔開Course,應該都搵到既!

  5. 係播,一於大阿facial姐姐!

  6. 『阿四,我想問,你會唔會生多個小小C呢?』
    唔答我既?

  7. 阿四,咪講笑,趁你part-time營業,好想把你約出來喝下午茶
    我有一千萬有關做師奶的心得想請教你
    (心急到呢...)🙂

  8. z: 咦,蝦人嘅!

    leona: 嗱嗱嗱,又玩我呀嗱。
    OK,咪講笑,上午茶得唔得?
    同埋,咦你閉完關啦咩hahaha?

  9. visitor

    Philip Wain opens around 8:30am and you can book a facial for 9am if needed🙂

  10. 歡迎你!
    嘩真係好介紹,謝謝!!!

發表迴響

