師奶。機佬


試了幾個新版面都不喜歡,用現時這個,只因看上每篇最上行那向前一篇、向下一篇的箭嘴。

博客側田仔唸電腦,卻說最怕有人請他教做網頁。這個我明白,我從前唸的是電機工程,最怕,就是有人認為我能夠修理電視。

唓,我連Hi-Fi線也不會駁囉。

爹爹有次想換錄影機,我跟他拼了,因為我很怕要從頭學用預設時間制。

其實我絕非異類,那時我們幾個女同學,可能可以把一整個流動電話訊號系統給設計出來,但所有裝電腦插卡插線等搞機之事,都總要死死氣勞煩我們的男同學機佬。

有個學期修了一門電腦實驗課,總之,就是用原子粒和電線之類砌成一堆。有次我要設計一樣頗複雜的玩意交功課,辛苦做得十全十美了,最後卻發覺呢,原來我不懂操作自己砌的該項玩意……

就是:生仔容易,湊仔教仔?唉。

12 則迴響

Filed under 阿四,

12 responses to “師奶。機佬

  1. 哈!其實而家我既朋友們多已知道呢樣野,已經好耐冇人拎住隻mouse叫我整。。。。

  2. 哈哈
    基本上不止是電器, 女孩子在男生面前, 會頓時對水電工程一x不通, 小至換燈泡~ hoho
    但男生當然樂意服侍🙂

  3. Juston: mouse好易整啫,拆舊電出來,等3秒,裝番,搞掂。

    outofstock: 唔係架,我用厚膠紙修理好有一手架。上次,洗衣機條喉漏水,我都係(企圖)用厚膠紙補番。。。

  4. eeb

    男人識繡花/織冷衫都聽過,但從未識過一個女性識預較錄影,(唔計用code),妳好正常啫

    我以前都識駁Hi-Fi線,但自從有過個讀elec eng既男友,av線都開始唔識駁,而家連view cam既data link都係佢駁(雖然佢好多年前已經唔係我男友)

  5. Perfect analogy!! Mama 4, 非常佩服你的洞察力!

  6. 哈哈…我相公同我就係異類﹖D電器全部都係我教佢用,佢都係學極都唔識預錄架﹗不過好在識駁線,D邏輯野嘛﹗
    我係拍友(攝影呀),佢咪幫我拎相機…袋囉﹗起初都周身唔妥,而家多左好多女仔做拍友,大把同類先冇野咋﹗

  7. eeb: 有人駁線,就俾人駁囉。🙂
    不過講開又講,爹爹終於都係換左機,我而家識set啦hahahaha。

    Vivian: 謝謝你的鼓勵! :)

    大寶: 你地2個真係可愛

  8. haha! 需則小媽媽只是一個小小小designer, 但年中都唔少姨媽姑爹, 要求小媽媽幫手打字Print 嘢整機整網頁較時間駁線插USB… …

    電腦依家嘢, 整吓整吓就得ga la……….死唔到人0既…
    但阿女依家嘢, 教吓教吓都希望得啦… …教得唔好會死人0架!!!

  9. 讀eng被以為識整晒所有電腦和電器, 大抵和我這個讀BBA被以為懂投機炒股差不多吧! ^.^

    為天下間學未致用的c9歡呼! ^.^

  10. 吓,mud唔識o既咩?仲想請教幾位添

  11. wybau

    以前未嫁前, 家中任何新電器/hifi之類須要駁線, 怎樣操作, 都要自己睇說明書動手做, 嫁左之後, 突然咩都唔識做:D

  12. 通告: 噢,洗衣機呀洗衣機 « 媽媽阿四

發表迴響

