我沒這個


DSC04484

小朋友指着書宣佈:「我沒這個!」

真的沒有嗎?

「沒有。」

……真的嗎?

DSC04217 DSC04222

材料:

  一年半高齡超級翹腳超級不合身但仍超級受寵兩用車
+ 宜家膠盆 
+ 宜家積木……個盒

7 則迴響

Filed under ,

7 responses to “我沒這個

  1. Angelica

    阿四創意無限!

  2. 小C真幸福, 有個咁有創意的媽咪.
    我家那超級翹腳超級不合身但仍受歡迎兩用車 x 2, 因經常做成嚴重交通擠塞, 被馮師奶唔覺唔覺暗地裡解決掉….

  3. wybau

    超級翹腳超級不合身但仍受歡迎兩用車 x 3, 都唔知點解小朋友咁鐘意玩呢d車仔, 其他4, 5歲的小朋友仔來我家都爭住玩.

    呢兩張相千祈唔好俾阿女見到, 唔係實 “I want, I want", 不過又真係幾好玩咁喎!

  4. 四媽簡直係我偶像呀 !!

  5. 小公主都有個架超級受寵兩用車。

  6. 不是創意啦,全屋只有一架可以騎的玩具嘛(聖誕羊除外)

  7. 通告: 週期循環 « 媽媽阿四

發表迴響

