聽說阿四很溫柔


之前有幸跟幾位了不起的博客見面,其中一位是Readandeat。昨天她說,阿四很溫柔。注意,是「很」。

大家呢,信她啦。

(雖然我們一家聽着,都覺得好牽強,但我仍然多謝佢智者式嘅鼓勵囉。)

9 則迴響

Filed under 阿四

9 responses to “聽說阿四很溫柔

  1. pd

    阿四(其實的確可以是)很溫柔 :p

  2. 係喎,係溫柔喎!我信呀!

  3. 我諗/覺得你係硬淨個種溫柔!
    又溫柔,又唔會俾人『蝦』個隻!
    啱唔啱?

  4. 嗱嗱嗱嗱連續3個認識我的人都說,那……恐怕是真的不成!?

    amy: 見了我,你肯定會好失望喎,三位說是不?

    zacharyhui:  你我都是同一類人! :)

  5. 我諗我同你相似既地方係『唔會俾人蝦』!
    溫柔??好難學!!!

  6. 你的確很溫柔!
    放心! 之前沒有"我很醜! “

  7. readandeat: 嘩,嘿嘿二字果然可圈可點呀吓!嘿嘿。

    zacharyhui: 所以我說,你我都是同一類人!

    9: 2個"很"字都真的說不上,哈哈

發表迴響

