Zebra的中文是甚麼?


小C : Zebra的中文是甚麼?

媽媽 : 唔……妳知道嗎?

小C : 奧斑馬。

________

我不會將名人名稱教小小孩子,對於一個暫時只有31個月歷史的人仔,叫他短髮沒鬍子叔叔已經很夠。但因着一冊讀者文摘的封面,有好心人捷足先登,教了。

小C連阿Pooh原來叫Winnie都不知道,卻會在一片爛蘋果上看出熊的形狀。小C也從同學裡知道了蜘蛛俠:一把毛巾披上,她就會直奔大叫,蜘蛛俠呀!!!班上實沒幾個孩子真正看過蜘蛛俠,但一叫起蜘蛛俠,每個孩子腦中自創的高矮肥瘦男女老幼蜘蛛俠就會現身,誰說一定要煲熟蜘蛛俠DVD才能擴闊社交圈子?

那些Barbie內褲我看了會吐,是以極度享受仍能暫避孩子要求卡通用品衣物的劫。

反正上學半小時就會懂的事,無需勞煩我了。

我知我知,肯定有人要問,阿四你如此埋頭入沙,她明天學會了Barbie之後扭買,阿四你又如何?

首先,這孩子連穿條半截裙也不肯,理由是讓人R頭的「我已經有個pet pet。」

不過女大十八變,到時--只准大個女時--當真要買個Barbie也沒甚麼,我自己從前也有Barbie連衣櫃,就不見得我現在穿衣很有品味,也不見得我的頸長得承受不了我的頭。對了,孩子不妨知道,原來若以Barbie的頭作比例,Barbie真人身高7尺2寸卻只重101磅,腰圍和頭圍一樣,瘦得連月經也不能有;她的頸比正常人長一倍,長得承受不了頭的重量。哈哈哈哈,相信如果教小C如此嚇唬小朋友,不難想像她會有多少個朋友!

噢肯定又有人會問,阿四,如何才夠上述的「大個女」先??唔,我都想知……

噢對了,小C最愛霸住讀者文摘了。

DSC04037

4 則迴響

Filed under , 小C,

4 responses to “Zebra的中文是甚麼?

  1. 猿人十號

    一本小小o既讀者文謫o係小C手上變得好巨型~!HAHA

  2. 噢噢, 小c真係好make sense. 阿四你梗係r頭啦, 因為好可能你無咁ge煩惱.
    納ee呢, 就都係唔抗拒著裙 (有時都幾中意tim)但就唔好叫佢著半截裙.原因呢, 正是因為半截裙不善掩飾大啤梨. 小c透過觀察, 己經深明呢個穿衣道理了, 你話除了一個 “服" 字, 還可以說甚麼呢!!!!!

    (係呢, 點解d細路咁中意霸住果d一行又一行繁繁麻麻的字ge書呢? 其實佢地係度睇緊乜嘢呢??? 係咪睇緊點解爸爸媽媽咁中意睇呢d書???)

  3. 猿人十號: 歡迎你!

    納: 係係,係服

  4. 通告: 長頸Barbie « 媽媽阿四

發表迴響

