WordPress跟Mysinablog有仇?


網友小葵大寶的留言總被卡住,出不了。

我每天打開垃圾桶,一看,嘿,怎麼又是妳們一大一小?今天看看兩位的網址,終於看出了個端倪……

7 則迴響

Filed under

7 responses to “WordPress跟Mysinablog有仇?

  1. 小葵

    下原來有d咁ge事? 好我從此唔黎呢個傷心地! 嗚…
    呀媽媽阿四我想問, 如有炸彈想寄給偶像是否用上次那地址?
    ( 唔留link會唔會好d呀下? )

  2. 阿四, 可否請教: 小c有冇搬過屋? 可有提示俾我?

    我地下週六要搬la, 唔知bb會唔會唔慣呢….

  3. 葵: 嘩,謝謝!!那炸彈是紅色的嗎? :P   對,我們還在原處。
    (今次comment沒被吃掉播)

    Kanris: 噢噢怎麼說請教嘛… 
    而且小C未搬過,你們搬後,請回來賜教就真!!
    恭喜你們喬遷!我剛search過babycenter,那些"專家"倒是有些建議:
    http://www.babycenter.com/404_how-can-i-make-moving-to-a-new-house-easier-on-my-toddler_12461.bc

  4. 大寶

    又試下唔留LINK睇下點…

  5. 大寶

    真係得喎﹗
    咁點先﹖

  6. 小葵

    好我從此唔留link! 咁23號之後呢( 心儀大學面試 )… 我就開始整炸彈! 呢個炸彈… 我未全面諗到整咩tim! 偶像咩都有吖嘛…

  7. 大寶: 真係,真係唔知點。。。

    小葵: 小C唔多玩具,你整mud佢都會開心餐懞 :)

發表迴響

