民智真真開矣


小C : 唔該,我想吃米餅。

媽媽 : 哎唷,都給吃光啦。

小C : 妳給我看那空盒!

12 則迴響

Filed under , 小C,

12 responses to “民智真真開矣

  1. 阿四,似乎個留言黑洞真的成形了…
    辛苦哂喇﹗

  2. 小時讀過課文「科學的精神」內有一句 「大膽假設, 小心求証」.
    小C 看來是讀理科的材料!

  3. 好叻!
    要相信自己既眼睛!

  4. MAMA

    四四,

    成日落住雨,有乜親子活動呀?

  5. amy

    我而家都係用緊你嗰招,Rafael雖然未識講,但係有時都好似好skeptical咁。如果我有機會可以使開佢,我會收埋d content响第二度,show個空盒比佢睇。不過,唔知呢招又可以用到幾耐呢?

  6. 通告: 細菌蛋糕 « 媽媽阿四

  7. 通告: Wordpress跟Mysinablog有仇? « 媽媽阿四

  8. 小B爸爸: 嘩,仲唔俾我攞到你簽名!!!!!

    有呀,有空盒呀,有個載着餅的空盒呀。聰明人才看不到餅。

  9. 除了爹爹以外,又多一個人治得了阿四啦

  10. 仲未計加埋你來踩多一腳呢! XP

  11. 通告: 曬命 « 媽媽阿四

發表迴響

