奇異果與木瓜之間


話說小朋友連續吃了一星期奇異果。

媽媽:妳今天要吃木瓜還是……香蕉?

小C:我要奇異果!(或曰,我睬妳都傻。)

媽媽:哦……呢,木瓜今天很熟很熟了陰功……呵呵呵木瓜真好吃。噢,妳要吃木瓜嗎?

小C:媽媽愛吃木瓜,小C愛吃奇異果!!!(或曰,妳少來跟我帝國主義。)

又真是。

12 則迴響

Filed under ,

12 responses to “奇異果與木瓜之間

  1. 觀乎阿四咁問法,莫非小C唔喜歡吃蕉﹖

  2. 小公主不喜歡食木瓜, 奇異果呢, 酸到死都食得津津有味!加上食咗奇異果便便好好, 所以我一定有佢响屋企。

  3. Unforgettable

    小C好有主見呢,懂得破除框框獨立思考。那麼正好開始學習了解世情,明白有時選擇有限,不能凡事盡如人願。哈哈。

  4. amy

    幸好,木瓜和奇異果一樣有益。

  5. 米搞

    >幸好,木瓜和奇異果一樣有益。

    X2

    但係,係咪應該俾小朋友咁易就得到佢地想要既嘢?

  6. 米: 我的愚見是,在合理的框框內,孩子越多話事權越好。因為其他的事,孩子實在有太多限制太多frustrations了。

    不過快要爛的木瓜,耐不耐我會請小朋友幫手食,因為如果我食晒成個(雖然我好想),會肚痛! :P  --尤其是當佢連續食左一星期奇異果之後!

  7. amy

    Rafael開始懂得告訴我們他要甚麼了,每晚看書也要選擇一番,我很高興他終於懂了,希望他從小就明白民主是甚麼。

  8. “那麼正好開始學習了解世情,明白有時選擇有限,不能凡事盡如人願。哈哈。"

    —-哈哈, 我看這post時也有同感, 不過覺得要 “學" 的係阿四同一班阿四爸媽….."那麼正好開始學習了解人仔,明白有時自己對佢的影响有限,不能凡事盡如人願。哈哈。"

    (真係, 世情確實係幾殘忍, 但點解做父母都要咁殘忍? 食生果啫, 能力範圍內點解唔如下佢願? 點解唔比佢輕易就食到想食果隻奇異果?)

    其實湊囡呢一年都比我好多衝擊. 發覺原來自己對GRACE & MERCY的睇法係咁負面: " 咪對佢咁好, 費事佢鬆毛鬆翼." 點解做阿媽對仔女都要咁諗??
    好多謝呢個放任阿四比我好多啟發.

  9. 納: 其實多謝你提醒我!!!!!

    大寶: 係嘛嘛地 :)

  10. desperate mom

    Great reading of Lit’ C’s mind! Pui fuk!!

  11. wybau

    我好帝國主義架, 如果唔想小朋友食奇異果, 我索性唔買, 囡囡响冇得揀的情況下, 會好欣然咁食木瓜.

    小C那句"I like your big tummy."是對阿四說嗎? 你咁瘦, 冇理由有big tummy喎, 莫非………

  12. 至弊屋企D生果晤係我買架囉。採購員話,喂明明你將我撿D奇異果收在雪櫃那某某陰暗處,點解話冇?Show me the empty bag!

    仲有,肚腩大小同四肢肥瘦係冇任何關係架播。
    同埋,晤係。 :)

發表迴響

