你試吓同我教女ㄚ嗱


未生小C前,一次到朋友家,飯後懶醒對四歲小女孩循循善誘:妳看媽媽洗碗多辛勞,是不是要好好聽話報答媽媽?

朋友聞言突然"bee boo bee boo"高叫,引得女兒注意後隨即補飛:「洗碗不知有多好玩,只有乖小朋友才可以玩。嗱阿女如果妳乖,媽媽今天就讓妳洗碗。」

佩服之餘,我自是想搵嶐捐,差點破壞人家教子妙計。

小C出世後,我將心比己,每逢想起此事,更是一次臉紅過一次,從此見到人家孩子說好作歹,只要不是把太尖的剪刀插人自插,其他那怕是有鬼仔把頭伸進垃圾桶,我除了擋住小C視線,就是連眉頭也不敢皺一下。

每人有不同家教心法,人家不願意逼孩子說早安說謝謝答你太陽是紅色我真是個女孩我今年養四半,干卿何事?

你是心理學家乎?你是老師乎?即若你是,我們是你白老鼠是你病人乎?我只會有限度地讓我認可的老師教女!!!

歡迎跟小女玩,但請別再叫小女說thank you說please叫uncle叫auntie要笑請爸媽吃糖孝順父母抹嘴穿圍裙早睡早起如廁洗手把飯吃完,也別再說妳明明是男孩,妳畫的是狗不是羊,別跑別跳別躝地。

要不然有朝給我碰着你的孩子,我包保會教他別學英文別學國語別用flash cards別上Kumon別上聖保羅別上大學別做醫生律師banker別炒樓別發達別叫早安別叫auntie。嘿。

Please!!!!!!!!    Thank you.

(小 C2歲7個月)

26 則迴響

Filed under

26 responses to “你試吓同我教女ㄚ嗱

  1. 記住了!
    以後見到小C,一味掛住玩玩玩,有乜事請她教番我轉頭
    包無死

  2. someone nosy

    Wow, Ah 4 must be too angry to say something so “logical".
    Calm down, calm down.

  3. 苦爸爸

    除了鼓掌,唯有鼓腳了~~~~

  4. “bee boo bee boo ~ “女依家嘢, 真係好難教…最近我都成日比人問點解唔用flash cards唔上Kumon唔學珠心算…

    真係為人父母什艱難… …

  5. pd

    喺囉,記住呀唔使叫 Auntie。

  6. 千萬個同意!

    “bee boo bee boo"

    加多把嘴,細路開心食嘢時,我最怕聽到:「可唔可以請我食呀?」

    可憐細路苦苦爭扎。結果,請,又話唔食喇;唔請,又慘封不分享罪

    名。

    攪到細路食得無癮,大人,為乜!

  7. 真係拍手掌。但係,幫你教女,或教你教女既係奶奶.姑媽....咁你又可以點吖。

  8. 思思阿媽

    係wor, 我都唔鍾意人地同我教女… 甘鍾意教自己生個出黎教飽佢

  9. leona: hee hee果然是對付阿四之流的高招!

    苦爸爸: 歡迎你!謝謝你的手腳!!  做mud咁苦呀?

    milkcandy: 係,真係煩死

    pd: 但亦嚴禁教佢叫姐姐播

    心仍是近: 正是!!!!
    bee boo bee boo!!! 🙂 謝謝你的橋,和你的鰻魚飯 :9
    呀,可晤可以請我食一啖飯?

    yijing mame:  我奶奶好講理,我會有禮貌地同佢講我地想點。
    另,我阿女冇姑媽  :P

    思思阿媽: 哈哈哈好好好,人地分分鐘以為你係同我夾定!!  ;)

  10. 阿四阿四 hurray hurray!!

  11. 阿四hurray hurray!!
    下次回港妳我們共五個女人相見時,一定無人話任何人無禮貌兼無人會叫任何人auntie姐姐妹妹, hurray hurray!!

  12. Simon Ching

    不過咁, 又再將心比己, 對冇細路的人來說, 此等 “幫你教細路" 的行徑, 又係好 standard 的動作喎。That’s life, you can’t control. 其實auntie / uncle / 姐姐們耐不耐先見小 c 一次, 都佢影響都係微乎其微啫。

    多點包容, 自然多點寬容, take it easy~~ 不過放心喎, 知你唔鐘意, 下次見小 c 我唔教佢囉!

  13. lousyma: hip hip, hurray!!

    simon: 謝謝你的尊重!我會放心。
    你一於生啦,你生左你就會明。
    世上太多standard事,但standard不代表是standard!  ;)
    每個"auntie / uncle / 姐姐們耐不耐先見小 c 一次",但加一加就夠晒頭痛有突。
    你一於生啦你,哈哈。

  14. 係唔係要同偶像講: 拿葵姐姐我呢, 我細細個就中意畫花屋企d牆, 想知牆紙後面有咩我就撕落黎睇下, 今晚, 媽咪話: 個橙擺到爛啦你都未食! 我就答: 哦… 咁得佢好返咪得囉.
    呢d得唔得呀?

  15. VC

    死啦! 我好鍾意教人D仔女! 認住你兩母女雙腳先。

    好彩我不怕你教壞我仔女。 Ha Ha.

  16. 就6月返港請妳食飯,加一齊度橋!🙂

  17. 囡囡

    又會咁o岩o既~~~

    hmm… 都係自我介紹o左先﹕我係第一次o係你個blog留言的,都係睇朋友的朋友的朋友的blog睇睇下o黎o左你呢度,覺得有得意就開始追看喇 hehe

    我話"咁o岩"係因為我剛剛o係自己個blog都係寫o左關於"家教"呢個話題,事源我前兩日出街食飯,搭檯一家人 (父母 + 仔),我覺得個細路好無禮貌 (o係我角度o黎睇係,可能佢父母唔覺得有問題….),睇到我好忟 (係我份人脾氣係比較差 haha),不過唔知點解佢父母唔教佢lor…

    “無禮貌"例子﹕
    個細路有新玩具開唔到個盒,o係度講『點開?點開?開開開…..』佢媽就好好人咁自動幫佢。
    到野食o黎到佢同媽分食,佢大叫『我叫用大果隻碗!』佢媽又好好咁應佢『好好好』

    我真係覺得『唔該』都無聲,『阿爸』、『阿媽』都唔叫好無禮貌lor…

    我覺得你果位"bee boo bee boo" o既朋友真係好勁,有佢o既方法。但我相信我撞到o既呢家人唔係有方法教,係唔識教lor

    又或者,我自己無細路,無權評論人地點教,教得好定唔好….

    所以我睇完你呢篇就覺得好"翹"喇,亦有d慚愧我o係度話人地點點點 =P

  18. Vivian

    I read your entry before I went to sleep last night and that got me into deep thought…

    I don’t discipline other people’s kids… but I do always encourage my son (who is 15 months now) to say “thank you", “please", “auntie", “uncle" etc. all the time whenever he interacts with others.

    Am I imposing my own standard onto my son? Am I being too strict to the extend that I might have deprived him of his childhood? Perhaps I should just let it be and let nature charts its own course? I don’t have the answer yet… I am still searching I guess…

  19. eho

    sigh, people around are just too nosy.. they love making judgment/comments on issues that have no absolute right or wrong.. same as mama4, i did get hurt over the past when people are trying to make stupid comments on my kids..

    what i learn is, unless people explicitly tell me they want to seek help/advice on parenting issues, otherwise, i’d better to keep my mouth shut!!

  20. 通告: 如果我有個仔… « 像我這樣的女孩

  21. 我仲衰 (哎吔, 我唔係話妳衰….), 唔中意人地幫我 “教女" 不特止, 更唔中意人地利用我個女來教女.

    去過playrooms, playgrounds的各位, 定會發現唔少很有教養的媽媽, 一見有其他小朋友, 就急忙教仔教女: 哎吔, 你(同自己仔女講)睇,bb (即係我個未經教化的生番女)都想玩車仔喎, 嗱, 快d讓比bb玩啦 (“唔制, 唔制, 我唔比!!!!")….哎吔,唔可以自私呀, 快d比 . (“唔制, 唔制, 我唔比!!!!")

    聽著淒厲的哭叫聲, 於心何忍: “呀, 由得小朋友自己玩啦…"
    “啊! 唔可以比佢咁自私的. 快d比…(禮教媽媽強搶兒女正在玩的車仔交給生番女, 生番女望望糾纏著的兩個人, 二話不說拿起車仔便走) “呀!!!呀!!!我唔制呀, 比返我呀….比返我呀……"

    此情此景, 生番媽媽抱起生番女, 二話不說放低車仔便走.

  22. 小葵姐姐: 個橙晤好sai,下次俾我,我最中意食橙!

    囡囡: 歡迎你!
    哈哈哈小C有時都可以好"冇禮貌"。

    Vivian: thanks for getting me thinking too!
    in our case, i’ve come to realize that it’s not what we teach little c that matters the most, it’s the approach and mentality with which we do so.

    eho: exactly! not only do i refrain from offering advice, i also try not to offer food!

    納: 好好好!好個走為上着!我又上一課。

  23. 哈哈﹗我鬼識教咩﹗我最叻係整喊人地個女,然後畀番人地個阿媽囉。嘿嘿。

  24. 好亂!愈睇得多野,愈迷茫,愈唔知自己做乜,愈唔知點做!
    點算好?救命!!
    應該點教仔??

  25. readandeat: hahahaha咦果日小C冇喊到播 ;)

    zacharyhui: 好好我地一齊叫--救命!!  

  26. 通告: Uncle Feyix « 媽媽阿四

發表迴響

