誰的福氣 誰的損失


納奧美的回應

有些人, 也許永遠不會知道失去的是甚麼。

……

能時刻與孩子擁在一起, 也是我們的福氣。

多一個可有可無的飯局,多一份可以等待的公職,多一篇無關痛癢的blog文,一點一滴多下來,孩子的成長與我們擦身而過。

我們變得可有可無,孩子不會等待,張就着長大,轉眼跟我們無關痛癢。

我們損失的,比孩子更多。

13 則迴響

Filed under

13 responses to “誰的福氣 誰的損失

  1. 米搞

    哎,我昨晚就正與米太在討論這個問題,因我倆正分別面對晋升或轉工,但會有可能變得更忙的機會...我們也想其中一人能像你一樣全職照顧bb,但那可是一個難作的決定...

    搞到我又好想中六合彩添

  2. amy

    >搞到我又好想中六合彩添

    正困在公司呆等未能放工的我, 都想。

    其實如果可以的話, 讓我可以在他成長的頭幾年陪著他, 已如願足矣。我知道過了那幾年, 他就要鬆開我的手自己遠走高飛。

  3. 噢噢,不,我不是鼓吹辭職,只是提醒自己,遠離那一堆一堆不必要或可以等待的雜項而已。

  4. 係呀. 有24小時對住, 就珍惜果24小時, 唔好嫌多.
    有24分鐘對住, 就珍惜果24分鐘, 唔駛嫌少.
    珍惜, 就好.

  5. 思思阿媽

    我都要珍惜已家同阿女日對夜對既moment .. 唔好厭佢煩 …
    雜項 .. 唔 … 阿女出世後都無見過阿facial 姐姐lu .. 明付其實黃臉婆 ..

  6. amy

    唔係你鼓吹, 係聽者有意啫。不過, 鼓吹啦鼓吹啦, 你知啦你都係我老公既偶像。:P

  7. 以前我誓神劈願就算當了媽媽也絕不離開工作崗位,近來慢慢醒悟世事古難全…
    又,阿四你履歷又好人又聰明也選擇了這條路,我想我等愚魯之輩一味死跟應錯不到哪裏去

    (之但係,而家諗呢d會唔會發夢都冇咁早…)

  8. 納: 嘩,你句句金句,我真係quote都quote晤切!!  :)

    思思阿媽: mud野係facial? mud野係facial姐姐??

    amy: 嗱嗱嗱,嚴密搵我過橋呀嗱嗱嗱

    leona:  嗱嗱嗱,嚴密玩我呀嗱嗱嗱

  9. 米搞

    >mud野係facial? mud野係facial姐姐??

    阿四你皮膚原來咁好,唔駛知咩係facial?講啲秘方泥益吓街坊好喎~

  10. >搞到我又好想中六合彩添

    呆坐公司的我, 無時無刻都想著這topic… 我都好想24小時對著肥肥…
    叮! 醒啦!!! 唔好發夢啦!!! 唉… …

  11. 米: 你冇聽過一句,曰,算吧啦,咩?

    milkycandy: 盡了力就好  :)

  12. Mama阿四
    你寫D野有時真係好感人又發人深醒。
    我都係諗左成年先決定做 full time mom,因為日日返工都好掛住個囡law,雖然阿囡只係係我 office 隔鄰街。
    當然,做左 full time mom (仲要係冇 helper 既)真係全無自由可言,去飲去同朋友食飯去剪髮去買餸都要帶埋佢。
    其實最煩係落雨,左手揹住個媽咪袋抱住阿 b 右手擔遮仲要擋住唔好比阿B擔住果把 BB 傘篤親隻眼,如果仲想買幾個橙 . . . 果一刻真係好一個C9 . . .

  13. 買橙呢D野,真係,唉。。。。。。

發表迴響

