流動床


DSC03111

羨慕別人孩子會隨時隨地在手推車上呼呼大睡的人,從來都不敢妄想會被人理解,為何自己的孩子必須趕回家午睡,必須趕回家伏在媽媽胸前午睡,必須抱着午睡,必須被爸爸抱着午睡,必須在車上午睡,必須在行駛中的車上午睡,必須在行駛中的車上聽着Moon River午睡;必須黃昏八時前睡,必須晚上十一時後睡,必須安靜才睡,必須在家冷靜兩小時才睡,必須午睡了夜晚才能安睡。

今天兩母女興起,在海洋公園破紀錄戰鬥了四小時,其中小C只肯斷斷續續走三小時,於是媽媽也就走了五小時。錯過了午睡時間,最後坐下來分享橙汁,突然喜見對面有爸爸表演高難度「將午睡孩子由麻痺左手轉移右手而不醒」花式,再狼狽地單手找汗巾找外套,還要自己戴上黑超以防被點相。

我看着,想起自己的委屈--不被體諒的委屈,忽然很想冒昧走過去幫手,唯怕多口小C也來湊熱鬧,吵醒人家越幫越忙。

向所有床上車上椅子上海洋公園裡迪士尼裡商場裡餐廳裡獨坐至手臂發麻的家長致敬!

(如你忽然想起未將電話調較震機,請以單左眼為暗號,四次短四次長,所有到過這裡的人看了,一定都樂意幫你,火速到你背囊深處裡找找找--喂各位,是嗎?)

12 則迴響

Filed under ,

12 responses to “流動床

  1. amy

    我和爸爸常說: 阿仔睡著時最可愛。睡得正甜時弄醒他, 真是要了他的命, 也要了我們的命。我會記著暗號。

    另, 媽媽是否手快打錯? 3 + 5 = 4?

    說起有關睡的, 經你推介後最近訂了goodnight moon作bedtime story, 昨日收到書後回家跟rafael讀, 他一直只要重覆翻到第一頁, 因為他最愛看各式balloons。

  2. Heyu mama

    我會記住暗號!
    我呀!全部同你一樣,除了"必須被爸爸抱着午睡"
    我呀~羨慕死"別人孩子會隨時隨地在手推車上呼呼大睡的人"啊!

  3. 係, 我會幫手火速到背囊深處裡找找找!

    小C都好叻喎, 行成三個鐘。回家途中有睡吧?小朋友好累但睡不著都好辛苦啊!

    另外, 我完全理解, 你都好, 被爸爸抱着午睡都可以, 我一定要親自出手; 上次小公主返到香港都好唔鐘意坐車仔, 唔知係人多?嘈?大塵?定咩?總知就係唔肯坐, 仲十次有九次半都係mark我抱, 試過有一次我大安旨意見爸bu同行, 著咗對兩吋半高跟鞋, 結果我要抱住睡咗個人仔行咗成個鐘。

    其實每個人都對周圍環境有唔同o既敏感度, 小C咁敏感, 唯有行程上就吓啦, 不過阿四都係辛苦晒你, 同你對強而有力o既手臂啦! (另外根據我家爸bu既理論, 叻人先會對周圍環境咁敏感, 聽完有冇安慰D?)

  4. 一一妈妈

    必定义不容辞,飞身拯救。

  5. wybau

    我家大小姐正是那些可以隨時隨地在手推車上呼呼大睡, 在床上自己典下典下會瞓著, 攬著大公仔玩下玩下又會瞓著的小孩子, 仲要係左手轉右手再轉左手都唔醒, 這可能與遺傳有關吧.

    但相反我又好羨慕小C去玩肯自己行三個鐘, 大小姐四個鐘願行一個鐘, 我已經十分興幸, 而且除了眼瞓時候肯坐車仔外, 其他時間一定要我抱, 若有些父母是流動床, 我就是指南車.

    BTW, 你個暗號有點難度喎, 一般人都係只會單右眼, 不會單左眼.

  6. 好好好,等我記住暗號先。

    我現在有時要從地鐵抱住睡著的阿包回家。有一次更是兩手兩大袋東西。

  7. 小猫媽媽

    乜我家小猫同小C一模一樣? 實在係感同身受呀….
    小猫只會睡在自家床上, 或在行緊highway的自家車的highchair上…佢瞓時屋企都要實施戒嚴

  8. eho

    hey, mama4, just wanna say hi to u.. i’m ur primary school (u were class A and i was class B) as well as high school (u were class C while i was class B) buddy.. can u recognize me with just the initial? 小C is very cute and thumbs up to ur effort in taking care of her!! email me and we chat more in detail!!

  9. 多謝大家義不容辭的響應!!!  :)

    ========

    charleneli819: 完全同意你家爸bu之言hahaha

    wybau: 係!!!?弊嘞,我單左眼(即開右眼)叻好多播。

    readandeat: 連去gym都慳番呀陰功

    貓媽: 好個"實施戒嚴"!!!我要嚴重考慮發起一個"孩子睡了就要實施戒嚴,我地就係咁巴閉,嘿"大遊行呀。

  10. Heyu mama

    I’m IN, for "孩子睡了就要實施戒嚴,我地就係咁巴閉,嘿"
    hahahaaaaa…

發表迴響

