先生此處不能抽煙,唔該


今天在遊樂場請走了數名吸煙叔叔,越趕越勇,得戚了,便要回來這裡晒一晒。

第一輪趕客之時,忽然想起爹爹的金句:多一事不如少一事,當心人家發爛咋!當場立刻有點怯,誰知當我一句「先生此處不能抽煙,唔該」,阿叔居然話,哎呀當真!我唔該你才是,我不知道呢,不好意思不好意思。

阿叔的煙屎牙好臭,阿叔的粗口很難聽,但阿叔也可以很講理。我不說,阿叔怎知?我不說,誰替我的孩子說?說不定,阿叔家裡也有一兩隻小生番。

可以批死西裝骨骨手袋靚靚政客,但別睇死吸煙的三行阿叔。

5 則迴響

Filed under

5 responses to “先生此處不能抽煙,唔該

  1. wybau

    阿四, 你真係我偶像!!

  2. amy

    阿四好野!

    嗰日我地去check-in, 我見有個阿叔推住架車企我隔離, 好似想企圖超越我, 我即刻起哂"gong"話: 先生唔好意思,我地排緊隊。阿叔答:我知我知,after you!

    潮語話齋:"火羅"爆!

  3. 阿四:

    勁呀﹗我們遇到地鐵不讓座的人通常會說對方是盲的。

  4. readandeat你呢夠正夠絕播

    wybau: hahaha你米啦你

    amy: 好好好好好

  5. Unforgettable

    這位叔叔挺抵讚的。:)

發表迴響

