有腳展品


PMBS2947PMBS2941 smiley face  

PMBS2950 PMBS2953

香港國際藝術展

展覽場地不斷有廣播,提醒人手一機的觀眾是日嚴禁拍照。我出名不按本子辦事,問准此攤位的雕塑家叔叔,拍了。雕塑家請我把照片寄給他。

有攤位請人寫出畫出心目中的理想博物館,我一向批死此類活動無聊,寫了畫了,又有那個有權有錢的混蛋會看呢?只是小C一見有筆,一馬當先便當自己屋企一樣塗鴉,我不好意思,便也亂寫一張發洩一下

PMBS2959PMBS2962PMBS2961

還有,抱歉,展覽已結束了,我真係冇好介紹。

11 則迴響

Filed under

11 responses to “有腳展品

  1. amy

    同意你的留言。

    為何嚴禁拍照? Louvre也只是不可用flash而已。

  2. 因為很多展品基本上都可以買。

  3. 藍mama

    >我出名不按本子辦事
    不按本子辦事的人才可愛!

  4. 阿四點解唔俾小C正面上鏡嘅?

  5. 『阿四點解唔俾小C正面上鏡嘅?』
    我都問過呢個問題!
    點解呢?

  6. 藍mama : 其他人都覺就好囉。

    lousyma, zacharyma:
    祥見:
    https://mama4.wordpress.com/2007/06/09/little-c-portrait/

  7. 小C側面45度係可愛,不過,我諗見到佢既笑容會更可愛!

  8. 小C大個女啦! 去睇展覽懂得眼看手勿動! 叻叻!!
    其實我也很想和小女去這展覽, 但又怕整爛展品冇$$倍… 最後都係單拖去… 早知同肥肥一齊去啦…

  9. kc

    我也去看了…
    相比起來, 藝術館$10-$30的展覽我覺得較精彩
    價錢也較合理
    小C有去藝術館嗎?

  10. 係啦貴得離譜!!!我們是到場時才知要收費,還要如此狼!

    小C會耐不耐去藝術館,用到張annual pass盡。

  11. amy

    剛從雜誌看到這個展覽,好像很有趣:

    http://www.digitalogue.org/

發表迴響

