爛蕉


DSC02542

家裡常備麵粉的煩惱,就是每逢見到爛蕉,總要忍不住做香蕉蛋糕,包括在理應休息的一天。

最近開始用以下較健康的食譜,更好味,牛油量由半杯減至2湯匙,麵粉一半用全穀麥,偷吃小朋友的下午茶時可以自我安慰:

1. 在大碗A內篩:

   全穀麵粉 wholewheat flour  1杯

   自發白麵粉 self raising flour  1杯

   泡打粉 baking powder    1茶匙

   梳打粉 baking soda     1茶匙

2. 在另一大碗B裡拌勻:

   熔牛油   2湯匙

   任何煮食油 1/4杯

   蛋     2隻

   原蔗糖   1/3杯 (或任何糖)

   香蕉    3隻,搗爛

3. 將碗B材料混進碗A,拌勻

4. 放入塗了油的長方形pan,攝氏180度(華氏350度)焗40分鐘,插入牙籤,如能乾淨拉出即搞掂。

13 則迴響

Filed under 阿四,

13 responses to “爛蕉

  1. MAMA

    而家仲唔駛再加 old mcdonald vcd 係食譜呀?

  2. 謝謝你的爛蕉蛋糕, 睇吓今個 weekend 有冇時間整比肥肥食. 但, 媽媽阿四你秘撈埋 readandeat 嗰份?

  3. 石仔媽媽

    既然小C已有出神入化的刀法,不妨讓她將香蕉切粒,口感會更好…n年前的烹飪老師教的…的確好味D

  4. 好正呀, 多謝食譜。今天正好"請"小公主幫忙做你之前提o既蘋果蛋糕, 下次可以試吓這個香蕉蛋糕。

  5. MAMA: 哈哈晤駛啦,而家一齊做!

    milkcandy: hahaha我呢D係cooking for dummies!點可以同readandeat同日而語?😉

    石仔媽咪: 謝謝你的tip!小C亦中意用個masher!

    charleneli: 整成點呀?

  6. 我覺得好好味, 小公主就唔捨得吃, 拎住好耐先食一啖。其實我好鍾意做homemade蛋糕, 好味好多, 但有咗小公主之後, 真係唔得閒做, 可幸見到你提供D簡易食譜, 先可以過下癮。就此謝過。

  7. 通告: 感恩節快樂 « 媽媽阿四

  8. 阿四, 妳用這個食譜有冇覺得個蛋糕乾咗D? 我做第一次覺得個味OK, 但個蛋糕好散, 於是第二次時加咗小小奶, 正!

  9. 又冇喎。會是香蕉的問題嗎?香蕉只能mash,有小舊舊都冇問題,但就不能用blender等等打至變液體,會很散。

  10. 我都係mash, 唔緊要啦, 我建議其他有興趣做這蛋糕時, 見個漿好乾咁就加d水或奶先焗。

  11. 啊原來你係話乾,我以為你話太濕,一pat pat。

    有次我用左D比較細的蕉,焗出來就太硬太實,不過又唔似係你講的情形。

    定唔通你冇篩D麵粉?哈哈哈哈定唔通美國D水硬D?Anyway, 多謝你提供的workaround。

  12. 哈哈哈哈, 阿四關D水咩事? 個食譜唔洗加水喎! 我有係咁宜篩吓D粉力架。

  13. 吓?咁一定係天氣!或者,政治氣候!

發表迴響

