寫作手法


爹爹: 昨天放豬放羊那篇是否有一段給重複了?

阿四: 吓!!!!??幹嗎等了一整天才說!???

爹爹: 唓,我還以為妳又在用妳那些我看不明的甚麼甚麼寫作手法了……

3 則迴響

Filed under

3 responses to “寫作手法

  1. amy

    實不相暪, 我都以為自己睇唔明箇中玄機,而家安樂哂。

  2. wybau

    我仲重覆睇幾次, 嘗試找出兩句不同之處添.

  3. 你地對我嘅信任,真係令人流涕。。。

發表迴響

