問路


阿四: XYZ怎麼開車去?

爹爹: 怎麼跟我去了50次還是不懂?

阿四: 50次內你有20次迷路,又有20次故意走新路讓我看了迷路;我則足50次一路眼忙腳亂服侍那細路,如何會記得乜頭打乜路?

5 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四

5 responses to “問路

  1. 係囉,都唔知點解D路咁難認既呢?!

    我好似發現有機蘋果上都有一層"立",唔信你用刀括下,定係我遇上騙案?!
    究竟應唔應該俾小朋友食埋D皮呢??

  2. 點解爸爸們都係咁呢,不過唔係咁又點影得爸爸們威猛智慧呢,所以無論如何在各位爸爸心目中,仔女媽媽都係個笨媽。

  3. amy

    阿四, 搵次你開車, 叫爹爹坐後座照顧+娛樂小C, 跟住突擊問下佢而家去到邊, 睇下爹爹答唔答到。

  4. wybau

    我家爸爸不也是一樣, 每次開車總在一旁囉唆, 事實我又真係方向白痴, 每次都唔認得路, 但最近發現有部新手提電話, 附有導航系統, 作為母親節禮物最適合不過, 哈哈!

  5. longlongmama: 係咪有機蠟?

    amy: 坐後座,係佢死穴。。。

發表迴響

