豐富大便


有次李克勤在演唱會上說,父親如廁時,他媽會站在身邊刷牙。我甚少讀張小嫻,但隱約記得她曾說,老夫老妻,談起排泄物會肆無忌憚,例如女人在飯桌上表示,我已拉了三天肚子,男人應,哦,我兩天沒大便了。

我昨晚正於廁內享受兩分鐘一人世界之際,書也未及搬出來,忽地一小一大推門而進:

「小C’s got two BIG poo poos!!!」

「今次犀利呀,肚仔細細,出了兩大團呀,喂你快點出來看嘛。」

「出嚟太(睇)啦。」

「……那,我可以先抹pet pet嗎?」

嘿,小朋友都用了廁塔好一段日子,有o舍好看?爹爹你得多擦點屁股以免大驚小怪……咦咦,喂唔係喎,嘩--

「真的出了兩大團耶,哈肚仔細細,剛才是如何裝得下?哈哈犀利……」

「就是哦,你看,足有半尺長啊。」

「小C’s got two BIG poo poos!!!」

能為一團豐富大便研討歡呼,可能,就是叫幸福!?有一點可以肯定,唉,我們都老了。

14 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四, Uncategorized, 小C

14 responses to “豐富大便

  1. 唏! 屎尿屁是我們飯桌上的 No.1 topic,帶給我們無限歡笑!

    計我話要知一家人有幾 close, 看吃飯時對這話題有幾投入就知.

  2. hahaha對啊! 有時我也覺得廁所門簡直阻定…
    每日必談的屎和尿,再加放庇鬥大聲,便是每晚飯後餘興!
    不是我們老了阿四,而是真正肆無忌憚地生活,爽到死!

  3. 你覺唔覺得,見佢地大大篤咁柯出黎,比自己柯得出時更感舒暢…
    爽呀!

  4. 呀仔仍在戒片階段,所以屎尿話題成日講 !

  5. 箇中樂趣真不足為外人道也.
    記得剛出來工作不久, 跟過一個老細 (年輕阿太), 剛生了囡囡, 每天臨放工(如果唔駛趕工果日)就會跟佢愛人通電, 壓低聲線的談囡囡 (但坐在附近的我仍能句句入耳).幾乎每天, 談的都是囡囡的便便: 顏色, 份量, 質地, 成份….等等, 繪形繪聲, 鉅細無遺. 當時我只能強裝鎮定扮作充耳不聞.
    今時今日, 講到這topic, 絕對認同只能用lousyma跟longlongmama所講果隻字來形容: 爽!

    (係, 每次開片–唔好誤會, 係講打開條片–都好似開彩咁, 妳的屎尿屁, 時時都係我憂戚之源)

  6. Kam

    我們曾為兒子及女兒的大便歡呼呢! (之前他/她已有2天沒大便了) 厲害!

  7. 正呀﹗

    阿包也是這樣,如果那團野很大件,她會很驕傲的告訴我們的。

    那每天兩分鐘真是彌足珍貴。

  8. 今天放學才跟阿包說,還不行快些,巴士又走了。

    包說:咁你又出放屁功飛天追巴士囉。

    於是兩人站在路邊一動不動,等放屁﹗

  9. 記得上次阿仔幾日無開大, 我在公司成日打電話俾婆婆問呵左未呵左未
    終於兩日之後呵左
    hahaha

  10. hahahaha謝過大家的CC經!!!

  11. wybau

    點解呢一次冇相片? hahaha

  12. 唉!平时日日有又畅顺的一一都试过便秘,我和姐姐期待他出贡的时候的心情,就如小时候考完了试等成绩一样的,很“罗乱“ ,如热锅上的蚂蚁,我返工每隔几个小时也会打电话回家, 再向老公汇报,直到贡品出产了大家才能松一口气!!

  13. wybau: 哈哈今次真係連私人珍藏都冇播!
    有(很少)時我都會學會享受當下嘅。。。

    11mama: 你老公肯聽你不斷匯報C情,真係晤話得!

  14. CAMMY

    每次睇呀四blog都在午飯時間, 但今日有點後悔, 因為我差點兒噴飯, 仲要2次咁多

    「……那,我可以先抹pet pet嗎?」~ 係你嗰個pet, 定小C個pet? 吖! 又差d噴飯tim

發表迴響

