計時


timer DSC02074

我將倒數計時器調較好,20分鐘後就響:嗱鬧鐘叫時我就陪妳上街,就陪妳看書,就跟妳玩電話,就吃妳煮的泥膠乳酪藍苺餅乾炒飯。

嘀嗒嘀嗒……

指針踏在5上,我偷偷調回到15,我要上網到百佳訂貨。

嘀嗒嘀嗒……

指針踏在5上,我偷偷調回到15,我要上廁所看書。

嘀嗒嘀嗒……

指針踏在5上,我偷偷調回到15,我要拿電話打短訊。

嘀嗒嘀嗒……

指針踏在5上,我偷偷調回到15,我要拿筷子做晚餐。

嘀嗒嘀嗒……

  嘀嗒嘀嗒……

    嘀嗒嘀嗒……

            ……

我上完網,上完廁,打了短訊,做了晚餐,將鬧鐘調較好,200分鐘後就響:妳凌晨回家時,我想起床跟妳說:我想陪妳上街,想陪妳看書,想跟妳說電話,想吃妳煮的乳酪藍苺餅乾炒飯。

11 則迴響

Filed under 阿四, Uncategorized

11 responses to “計時

  1. 媽媽阿四呀媽媽阿四, 想得太早了啦! 雖然我很喜歡這一篇.
    嘀嗒嘀嗒, 你又花了些時間在blog上… :p

  2. 藍mama

    下次小c會話:媽!倒數計時器讓我保管!

  3. 哈哈,最弊現在把計時器撥後那個是阿包,不是我﹗﹗﹗

    我話:阿包,十分鐘後要去刷牙﹗十分鐘後,阿包:未夠鐘呀﹗你睇﹗

    你的「媽媽開門幾件事」越來越搞笑﹗

  4. Cat

    很明白你的感受, 孩子大得快,好好珍惜這時光.

  5. MAMA

    恭喜阿四可擁有番自己的時間,還記得小c細時連沖涼都唔得閒的情形,我都好想快d買個計時器..haha…

    p.s. 構圖特別

  6. amy

    小C, 下次跟媽媽說: 我唱完Moon River一次媽媽就陪我去街!

    嘀嗒嘀嗒…… 哎呀我又多條皺紋啦!

  7. 四: 算妳早知早覺, 良心發現啦….

    講起貓, 記得小姪女比小c小一點點時, 一次懶有重大發現的拉我埋一邊跟我說: 姑媽, 你知唔知, 老鼠英文叫做貓. 我問: 吓, 點解ge? 佢好認真咁諗左一陣: aar–mm, aar–mm, 係因為….因為…..因為老鼠好怕貓ge!
    當時強忍心裏嘴裏的爆笑, 也一臉認真的回應佢: 哦, 原來係咁架, 多謝妳話比我知!!!
    而家你講野時D “s/d/t/k"尾音或中間的 “l/r"音略有模糊, 佢都會捉你. 童言童語, 真係要好好珍藏…

  8. 哎喲!第時小C大左成為一個冇時間觀念既人…咪就係因為咁囉!!

  9. CAMMY

    我現在都對小女兒數10聲, 叫她等媽媽去廁所, 入廚房……………………….., 但唔知她明唔明? 她得14個月大

發表迴響

