帶一卷膠紙上路


 

我電腦上有一個packing list,每次旅行都印出來備忘。內容,由本來兩公婆的一頁,一下子double至年半前搬家到布吉島那次的兩大張。

我很變態,還把內容分了類,其中單是「潔面化裝」一類,就列有20項–好明顯,兩公婆的這一頁,比現實落後了至少三年。

今晚我看罷那20行字,將眉筆掉進行李就算,我覺得我的眼睛最美。(好了別噴飯,都說,我這裡就是夠娛樂性。)公平的是,大帝C年半前的120個項目,今天很起碼可以刪去奶嘴消毒濟餵奶衫碗碟揹帶被鋪蒸餾水Turkey Dinner糊仔菜仔碟仔蓋仔磨蓉器。

我今回只帶一卷膠紙上路。還記得師奶恩物嗎?用來在酒店房內封插蘇位,和封比插蘇位更要命的mini-bar,最好用了。

(小C2歲5個月)

22 則迴響

Filed under 旅行

22 responses to “帶一卷膠紙上路

  1. 喂喂喂,唔該公開個list丫...要我俾copy right都唔驅。我‧都‧好‧想‧去‧旅‧行!!!!!!

  2. 真係一言驚醒!!
    次次旅行倆兄弟當個 mini-bar 係玩具 (好在唔係食物一移位就計錢), 用膠紙咪可以封實個 mini-bar囉!
    讀阿四 blog 令我獲益良多!

  3. amy

    餓了良久的出國旅行下個月終於有機會成行了, 你這一篇來得真合時!你又出trip喇?bon voyage!

  4. 咦,我從來沒帶過膠紙上路。因為酒店的插蘇位通常都很隱閉,連我們也找不到。

    至於冰箱,我們通常將裡面的東西(如有)先拿出來放好。哈哈,無後顧之憂。

    當年阿包兩歲時,最怕是隨地解決,所以一定要帶旅行型廁所。

    有一次阿包在我朋友張梳化旁邊解決,嚇到我和廚神連忙齊齊抬起張梳化,跟著無手清潔地板,真笨。

  5. Siu Fai zi

    阿四,
    胶纸提议很好,特别是用于mini bar 上。
    我每次和小辉记旅行的 must bring item 是一只锅 + 一个电热板。

  6. 真巧, 我都係一定一定要帶眉筆。但近期剪咗個bob頭, 可以唔畫, 但又好難忍受D頭髮貼住個額頭。你個做法好好, 等我得閑都打張list先…….不過唔知等到下次出trip前打到未, 哈哈!

    readandeat: 我可以想像到你地抬住張梳化有幾狼狽, 不過好好笑….

  7. 掂喎!上次望住酒店個插蘇位都有D惆悵,一度想搬張梳化去遮住佢。。。
    下次有機會去遊行一定要記得帶!不過唔知係幾時。。。

  8. 喂,你又有得去business trip呀???
    真係羡慕死人…

  9. Unforgettable

    你的計你好勁啊!好細心週到的媽媽!

  10. 納: 阿四又跟老細出trip, 我哋一眾番史又要食雪柜裏的叮叮飯…
    四: 有得食還想怎樣? 看我索性停工幾天你們又如何!

  11. 思思阿媽

    四媽唔該公開你個list比大家抄考下 ..
    記得要順應民意 ….

  12. Pd

    不要刪掉,祗要 Strikethrough, so that you can review it for good old memories and get fully prepared for little D…

  13. 個list 我要個copy 呀唔該
    膠紙, 用黎chi 必必響床/椅度可能最好…..

  14. wybau

    又有business trip? 又話唔准哂命??? 今次又去邊? 記得影多d有趣相片番來分享吓.

    我又要個list, 唔該!!!

  15. 三點

    咦,仲未返o既?

  16. 我仲以为自己好醒,去旅行时带埋socket safety cap protector. 原来带一卷膠紙咪得囉,又可以一物多用!!我又学多样野喇,多谢阿四!!!

  17. 我岩岩住果間酒店,個minibar係有條key,唔使驚比人亂開。

  18. 好好好,不日公諸同好。

    米搞:你D copyright,我攞硬。

    readandeat: hahahhahahahahhahaha你兩個真係足智多謀臨危不亂播。小C剛開始potty-train,我今次也帶了Tommy Tippee的foldable potty,未出發已經開始second guess自己。
    嘿,去到,佢話媽媽我踩你都傻。
    話,要用屋企有手柄果個呀。
    我話,你得囉你,巴閉囉你。
    原封不動連膠10個套拎番返來。

    納: 算你冇失職,有醒醒定代我發言。記你一功。

    Pd: 我隨住時間,有好多個versions架。 :)

    怒火: 拿拿,同網友交流就有呢個好處,我又賺到條絕橋嘞。

    3點: 係咪而家先知道我的好呢?

    Justin: 拿拿,呢D酒店呢,就冇business sense嘞。

  19. cammy

    我又要copy呀! 但唔知有冇機會去………………

  20. Bee

    把內容分了類——嗯,我也是這種人,早早在pda列好,收拾時要逐一打惕。因為我常有飄紅症

  21. 通告: 帶三條尿片 « 媽媽阿四

  22. 通告: 那卷膠紙的下落 « 媽媽阿四

發表迴響

