開估


野苺測驗開估:

-1. 我即場試毒

0. 小朋友即場強搶

1. 翌日我大讓細

2. 再翌日我決定唔再大讓細

3. 再再翌日我逼迫終被一部份人認清真面目的爹爹

各同學成績總結:小葵奪最得我心大獎,Hellosandy和Cat都中,但Heyu mama也對,不過Michelle和Readandeat的答案在意識形態上最近榜,果然師奶中的師奶。至於菜芯媽媽,明知我神神地,估又錯唔估又錯,最後還將題目改掉,是以選擇唔估,最醒。還有還有,wybau……好啦我唔讚你喇。

天生愛摘,如果生於史前,養活一家十口肯定沒問題。還有,哦,那野苺,煩是很煩,但淡淡清香,啲男人真係唔識貨。

7 則迴響

Filed under , 旅行

7 responses to “開估

  1. 哈哈,對,我除了意識形態似師奶外,冇忽似。哈哈(仲未笑完)﹗

  2. 好野好野! 咁有咩獎架?! :p

  3. 意識形態是什麼意思? 老師,究竟是合格還是不合格:/

  4. longqt

    野生的當然不比人工加肥加色的店內品種甜。
    你們一家真環保,三人只摘三顆,留下給鳥兒吃。

  5. wybau

    今次又估錯哂 , 我已經好努力😄; 阿四, 你真係唔讚我? 難道你沒有聽過口是心非係女人專利這句說話嗎?

  6. 菜芯媽媽

    神神地愛看神神地。

  7. 小葵 & michelle: 喂你地求學定求分數定求財架??

    wybau叻,wybau醒,wybau冇得頂!

發表迴響

