你如何脫拖鞋?


好了好了,早前沙巴business trip的相片要亮相了。

各位: 打 響 頭 砲,沙灘脫拖鞋看性格--

kk-pmbs5629.jpg

個案一(圖左): 行為藝術型

個案二(圖中): 居安思危未雨綢繆型

個案三(圖右): 闊佬懶理義無反顧型

(同場加送遠方爹爹水邊美腿)

(同場再再加送版面換畫: 在下大頭)

16 則迴響

Filed under 旅行

16 responses to “你如何脫拖鞋?

  1. 好嘢﹗我第一﹗

    我周時都搵唔到自己對拖鞋。包有三對拖鞋,但永遠都係唔知另一隻去咗邊。廚神有鞋都唔著。

  2. 華~~水天一色!
    I want to be there too!
    係唔係一出房就係呢個景?係就perfect

  3. 好呀好呀! 爹爹終於插手了. 以前幅幅版頭都是影腳, 今次阿四與小c終於可以抬起頭做影 “后", 唔駛頭dupdup影自己對腳…..

    祝小c不要惡….片;
    阿四多點笑…料.

  4. 加上讀與吃的回應,實在不能不承認:脫拖鞋看性格。

    呢,我想起曾在別處cite過的那篇"nerds & hippies",好明顥,阿四唔係nerd囉。
    嘻嘻。

  5. 我終於感覺到,媽媽阿四係實實在在既存在。

  6. wybau

    這樣一個business trip, 恨死隔離, 我又問吓老闆有冇business trip要我代勞先….

    另外想問一下, 個案三(圖右)闊佬懶理義無反顧型是阿四嗎? 有冇估錯?
    我揾唔到你大頭喎, 晌邊樹????

  7. wybau

    剛看到你張大頭, 原來你講緊版面果張, 呢張真係超…….正……..

  8. haha…. 行為藝術型的必是很活潑的bb

  9. 通告: 義無反顧 « 媽媽阿四

  10. 我又估、我又估 ~~

    「義無反顧」的是爹爹 ??
    媽媽通常都 「居安思危」
    小C最有藝術細胞

  11. readandeat: 你地D拖鞋mud晤係鎖住架咩?

    無物: 要經過個泳池同十萬個誘惑先至到。的住隻生番,走過去需時10小時。

    ricup: 歡迎你!活潑BB?那是一個understatement…

    炭燒: 果然有眼光!歡迎你!

  12. amy

    寄阿四信箱:

    阿四:

    我地plan緊5月去旅行, 沙巴/singapore. 想問, 沙巴多唔多蚊同蛇蟲鼠蟻?

    Amy

  13. 通告: Are you hungry? « 媽媽阿四

  14. 蚊,有。蛇,沒有。
    放心,情況very acceptable--連我都接受到。

  15. 通告: 女人。野苺。 « 媽媽阿四

發表迴響

