慈母手中線


( 小C2歲2個月) 

小C自從升上兩歲班playgroup後,功課便來了。

我終於親身體會功課對家長的壓力--老師要家長在課上縫布娃娃!據說,孩子看着針線悶極,就會放過媽媽,自己獨立去玩。

對上一次拿針線,小C肯定還未面世。一旦面世了,我見到針線,就會陷入極度恐慌,幻想着孩子被針篤死、刺死、摻死或變睡美人等等等等場面。

第一天升班,面對着攤滿一整桌的針和剪刀,我忽然想退學。

老師的預言真靈,小C拉扯着線,搖望着被禁的針,終於悶極走開……去將書和碗碟拿來,鋪滿我的檯面。

三課之後,小C突然決定,不理我了。她要忙著蒸魚囉。一刻間,我面前的空間,忽然變得好大,好大。

媽媽作品編號001:兔兔

sewing-pmbs4334.jpgsewing-pmbs4330.jpg

同場加映,媽媽假假咿作品編號002:拉皮、針灸、眼部整容

 

12 則迴響

Filed under , 阿四

12 responses to “慈母手中線

  1. 終於幫PUSSY CAT做左手術,重拾光明!
    最重要係小C唔駛再SCARED…

  2. 下次如果媽媽搞唔店又唔怕時間長不防寄俾我, 我可以同你搞店佢wor! 認真架!

  3. 小葵:我真係有認真想過架!我仲估你會一定會義不容辭添!哈哈果然,先謝了 :)
    不過,嗚嗚,mud我今次D手工真係o甘令人搖頭咩。。。:~(

    longlongmama: 係呀,佢肯侵番pussy cat瞓佢張床啦

    readandeat: 有,仲食左好多添

  4. amy

    相信媽媽以後還會有很多作品(毛公仔,水彩晝,泥膠,紙黏土,紙巾花...)呢!001, 002三個位既編號應該好快唔夠用!:P

  5. 藍mama

    仲有燈籠扎作、每星期一件手工勞作、不定期嘜嘜物物設計比賽、專題研習……
    不過無野難到阿四啫!
    Pussy由獨眼變番雙眼,小C唔scared啦!

  6. Vivian

    Very good craftsmanship! I can’t tell Pussy cat lost an eye before!

    Mama4, you are such a great and capable mum! Just curious, was it a tough decision to become a full-time mum?

  7. amy

    vivian, are you the vivian who left comment on our blog?😛

    yeah i’m really impressed by mama4 and little C as well. i think this world will be a better place if we have more full-time moms like mama4.

    mama4, will you consider having another baby?

  8. Vivian

    yes! it’s the same Vivian who left a message on your blog..🙂

    Mama4 has given me lots of inspiration. I really look forward to the time when my son is old enough to do things together with me…🙂

  9. amy, blue mama: 大件事。。。

    vivian & amy: thanks so much for your kind words:) 弊嘞,等我尋日仲細細聲拎咩面,講左句:唉,你真係煩到嘔。。。

    美言,受之有愧哦。

  10. 哎呀媽媽阿四大人, 我邊有話你手工唔好, 不知幾好呀! XP
    係我擺明偏心小c之嘛! 哇哈哈哈~~~~

  11. 通告: 慈母手中線。二 « 媽媽阿四

發表迴響

