肉體關係 一刀兩斷


從今天開始  我跟妳正式斷絕肉體關係

妳的口癮  不會再牽動我的賀爾蒙

我的口癮  也不會再引發妳的顛狂

只是

妳其餘的一切一切  將繼續纏繞我一生一世

我的朱古力  也將陪伴我一生一世

17 則迴響

Filed under 阿四, 母乳

17 responses to “肉體關係 一刀兩斷

  1. 記得無做奶媽之後,其中最想食的都係朱古力。阿四好好獎勵下自己啊。

  2. 孖轉

    阿四妳好勁呀, 論持久戰妳贏晒呀!

  3. BA Mama

    有一絲絲的傷感啊! 我仍捨不得呢! 雖然老闆已多次叫我在新年後開始為妹記戒媽媽奶奶.

    如果唔做奶媽, 第一時間食蟹, 飲beer & 紅酒, 跟手再黎一打生蠔, yeah!

  4. 恭喜阿四, 功成身退, 功不可沒!

  5. 阿四:

    從此任食,唔好理咁多,擦餐勁嘅。恭喜﹗

  6. 恭喜晒阿四和小C.

    當日我都係不時諗住唔做奶媽時要擦甚麼擦餐勁 (因為由有BB到做緊奶媽很多野都一直無得食), 點知到真係食得返時, 原來自己的口味都有D變左Lu……

  7. babamama

    阿四,你好叻叻呀…you are great!!!

  8. Amber Ma

    阿四, 雖然都值得恭喜你. 但係我都係奶媽, AMBER 而家14個月大, 我希望繼續餵佢起碼到兩歲先收工. 所以都特別覺得有D傷感…

  9. 我都係奶媽,個仔宜家就快17個月大,都開始為將來戒媽媽奶舖路喇…
    宜家已開始唔捨得阿仔

  10. 我都係奶媽,個仔宜家就快17個月大,都開始為將來戒媽媽奶舖路喇…
    宜家已開始唔捨得阿仔o係我心口啜啜啜既情景…

  11. 阿四你真係一口朱古力都冇食過呀?你好叻同好偉大呀!
    我…好早已忍唔住口喇!仲有所有海產,可樂等等,我都好早食過!
    要做個完美的人奶媽+在職媽,好難呀,唯有以食來平衡一下自己!

    既然你已經偉大左咁耐,就真係好值得大事慶祝一番,book個聖誕自助餐吧啦!

  12. Hats off to your determination!!! You’ve made it for over 2 years, and you should be really, really, really proud of your achievement – both in terms of the breastfeeding period, and also your miraculous creation little C!!!

  13. 謝謝大家推波助瀾鼓勵我食食食,哈哈哈  :9

    朱古力,其實好有益囉。。。。。。

    By the way,姨,我竟然完全冇唔捨得!??同掉My Breast Friend餵奶枕頭時完全是兩樣。
    2年,可能是造物主的magic number…

  14. Cammy

    小C是自己唔食定你唔比她食?
    囡囡現8個月大, 身邊人不停叫我停, 但我唔捨得

  15. 小C已經明小小道理,我猛話"big girl does not need 奶奶",已經講左幾個月,但冇(太)勉強佢,佢1個月前突然話,自己睡,晤要我啦wor

    你千萬晤好俾人影響!!計我話,自己想繼續就繼續,自己想停就停。

    我想停,是因為太累,頂晤順,畢竟都2年了,而且亦終於不覺晤捨得, ready to move on!

  16. 其實我好羨慕你地D奶媽啊,因為我唔係一個奶媽,果時因為將要阿囡放係99度,而99家又同我家有 30 minute driving distance,所以一開始就放棄左用 bottle feeding,係頭兩個月 breast feed 當點心,幾陰公呀。
    如果一早預料會自己湊返做 full time mom,我就點都要 breastfeed (同埋早D做 full time mom)。不過,如果我真係料事如神,我就一開始唔會放阿囡係99度咁陰公啦。
    不過,塞翁失馬,我E+居然做左 full time mom,係我畢業後最 like 既一份工!

發表迴響

